تابناک مرکزی: نائب رئیس کانون انجمن‌های صنفی دفاتر پیشخوان خدمات دولت گفت: تناسبی بین تعداد دفاتر خدمات دولت با خدمات واگذار شده وجود ندارد.
کد خبر: ۴۷۰۸۷۶
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۳ 01 August 2017

به گزارش تابناک مرکزی به نقل از فارس؛ احمد آقاباقری اظهار داشت: کانون انجمن‌های صنفی دفاتر پیشخوان خدمات دولت یکی از فعال‌ترین کانون‌های کشور بوده و فعالان این حوزه و همچنین دست‌اندرکاران شاغل در آن شایسته تقدیر و تجلیل بوده و هستند.

وی با اشاره به این نکته که نرخ‌گذاری متفاوت خدمات،‌ عدم تناسب تعداد دفاتر با خدمات واگذارشده و عدم یکسان‌سازی دفاتر متعدد دستگاه‌ها از جمله مهم‌ترین مشکلات دفاتر پیشخوان خدمات دولت است، اظهار داشت: متأسفانه علی‌رغم پیگیری‌های انجام‌شده و حساسیت دولت نسبت به توسعه فعالیت‌های بخش خصوصی رسیدگی به این معضلات اساسی مدت‌ها بلاتکلیف مانده است.

وی با انتقاد از عدم تناسب تعداد دفاتر با خدمات واگذارشده، گفت: در بسیاری از مناطق بیش از نیاز مجوز تأسیس دفتر صادرشده که به دلیل کافی نبودن تعداد خدمات، دفاتر با مشکل درآمد مواجه هستند.

آقاباقری افزود: متأسفانه در حال حاضر بسیاری از خدمات در دفاتر پیشخوان در مقایسه با دستگاه ارائه‌دهنده اصلی با قیمت پایین‌تر ارائه می‌شود که برای مثال تفاوت قیمت درخواست کارت ملی در دفاتر پیشخوان و دفاتر اسناد رسمی از جمله این موارد است.

عضو هیأت مدیره کانون انجمن‌های صنفی دفاتر پیشخوان خدمات دولت، عدم تبدیل و یکسان‌سازی دفاتر ارائه‌دهنده خدمات دولت را یکی دیگر از اصلی‌ترین معضلات دفاتر برشمرد و گفت: در جلسات هیأت مدیره کانون تمامی معضلات رصد شده و با برنامه‌ریزی مشخص و ارتباط با نمایندگان قوای سه‌گانه درصدد هستیم در کوتاه‌ترین زمان مشکلات را به حداقل برسانیم.

وی بیان داشت: امیدوارم دولت که شعار اصلی آن کوچک‌سازی و واگذاری امور به بخش خصوصی است با نگاه ویژه به دفاتر پیشخوان دولت زمینه برای استفاده مطلوب و در دسترس مردم از خدمات دولتی را فراهم کند.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار