به همت هیئت فوتبال استان مرکزی صورت گرفت؛
تابناک : اولين گردهمايي روساي هيات فوتبال شهرستان هاي تابعه استان مرکزی با هدف معرفي، ارائه و تشريح تقويم ورزشي سال 94 باحضور روساي شهرستان ها و كميته هاي هيات فوتبال استان در محل هیات فوتبال استان برگزار شد.
کد خبر: ۴۷۰۸۵
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۸ 13 June 2015

به گزارش خبرگزاری تابناک مرکزی و به نقل از روابط عمومی هیئت فوتبال استان مرکزی، در این جلسه رئیس هیات فوتبال استان گفت: در راستای توسعه فوتبال در استان و کشور مطمئنا سختی های وجود دارد و ما باید در محدوده‌ای که مسئول هستیم برای قشر جوان کار کنیم و با این انگیزه است که می توانیم شرایطی که وجود دارد را درک کنیم، در غیراینصورت کار سخت می‌شود.


غفاری عنوان کرد: این نگرش باعث ایجاد انگیزه شده و موجب می‌شود علیرغم کمبودها و نامهربانی هایی که وجود دارد با قوت و قدرت در شهرستانها تلاش کنید و طبیعی است کسی که بیشتر تعامل و ارتباطات دارد شرایط تشکیلاتی اش بهتر است.


وی ادامه داد: شهرستانها ضمن اینکه برنامه های خود در شهرستانها را پیاده سازی می کنند باید با هیات فوتبال استان مرکزی هماهنگی داشته باشند و مسئولین واحدها در هیات فوتبال نیز باید نظرات و انتقادات را دریافت و انها را دنبال کنند.


رئيس هيات فوتبال استان در ادامه سخنان خود به تشريح كليات تقويم ورزشي سال 94 هيات فوتبال استان پرداخت. وي اظهار داشت : در برنامه هاي سال جاري بيشتر توان و برنامه ريزي هيات فوتبال استان بر روي استعداديابي و آموزش بنا شده است و مسابقات بزرگسالان نيز بصورت منطقه اي در شهرستانها برگزار و فقط مسابقات نهايي توسط هيات فوتبال استان بصورت مجتمع برگزار ميشود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار