نماینده ولی فقیه در استان مرکزی:
تابناک مرکزی: نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با بیان اینکه سپاه الگوی کار و مدیریت جهادی برای تحقق اهداف عالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است، گفت: امروز در ایران اسلامی همه اقشار باید سپاه را الگوی خود قرار دهند.
کد خبر: ۴۷۰۸۴۶
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۱ 01 August 2017

به گزارش تابناک مرکزی، آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی در مراسم افتتاح مرکز جراحی‌های محدود امام جواد(ع) سپاه روح الله در اراک، بیان کرد: سپاه در هر عرصه ای نماد کار و تلاش مضاعف است.

آیت الله دری نجف آبادی با بیان اینکه سپاه الگوی کار و مدیریت جهادی برای راستای تحقق اهداف عالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است، گفت: امروز در ایران اسلامی همه اقشار باید سپاه را الگوی خود قرار دهند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با بیان اینکه مجموعه مهندسی سپاه یکی از مجموعه‌های موفق و پیشتاز ایران اسلامی است، اظهار داشت: سپاه در تمامی عرصه ها به خوبی توانسته است در مقابل دشمنان ایستادگی و نقشه های شوم بدخواهان را نقش بر آب کنند.

امام جمعه اراک با تاکید بر اینکه بین دانشگاه علوم پزشکی، درمانگاه دولتی و غیردولتی باید یک همکاری صمیمانه، دلسوزانه برقرار باشد، اظهار داشت: این مراکز درمانی  باید تمامی خدمات خود را به نحو احسن ارائه دهند و در راستای امورات خود به خوبی گام بردارند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با تاکید بر اینکه در ایران اسلامی مراکز درمانی و بهداشتی باید محل کرامت و خدمت باشد، خاطر نشان کرد: در مراکز درمانی باید تشخیص درست و دقیق صورت پذیرد و غفلت و سهل انگاری در این مراکز نباید جایگاهی داشته باشد.

آیت الله دری نجف آبادی با بیان اینکه امروز مسؤولان در تمامی عرصه ها باید تعهد کاری داشته باشند، ابراز داشت: امروز در کشور افراد اصلح اگر مسؤولیتی را پذیرفتند باید باید به وظایف خود به درستی عمل کنند و باید بدانند در ایران اسلامی پذیرش مسئولیت‌ها برحسب امانت خون شهدا است.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با تاکید بر اینکه رسانه ها به ویژه صدا و سیما باید در تبلیغات خود توجه بیشتری به امر بهداشت داشته باشند اظهار داشت: مسؤولان فرهنگی کشور باید سرمایه‌گذاری در بخش بهداشت را در اولویت کاری خود قرار دهند و در این مسیر گام بردارند.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار