تابناک مرکزی: مدیر کمیته امداد شهرستان زرندیه گفت: طی سه ماهه نخست سال جاری 110 کودک تحت حمایت شهرستان زرندیه از حمایت های کمیته امداد در قالب دریافت سبد های تغذیه سالم با اعتبار 280 میلیون ریال بهره مند شدند.
کد خبر: ۴۷۰۸۲۹
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۸ 01 August 2017

به گزارش تابناک مرکزی، غلامرضا حافظ کمال مدیر کمیته امداد شهرستان زرندیه در گفتگو با خبرنگار تابناک مرکزی با بیان اینکه حمایت ازکودکان نیازمند که از مشکل سو تغذیه رنج می برند از اقدامات کمیته امداد است گفت: طی سه ماهه نخست سال جاری 110 کودک تحت حمایت شهرستان زرندیه  از حمایت های کمیته امداد در قالب دریافت سبد های تغذیه سالم با اعتبار 280 میلیون ریال بهره مند شدند.

وی با اشاره به اجرای طرح (همسفره) توسط کمیته امداد افزود: نیکوکاران و خیران می توانند با انتخاب سبد غذایی هر کودک به مبلغ ماهانه ۷۰۰هزار ریال در جهت کاهش و رفع سوء تغذیه کودکان زیر پنج سال مشارکت کنند.

وی در ادامه ضمن ارائه گزارشی از عملکرد این نهاد در سه ماهه نخست سال جاری بیان کرد: در سال جاری 94 خانوار با سرپرست زن  و مجریان طرحهای اشتغا ل از مزایای بیمه ها ی اجتماعی بر خوردار و بیش از 240 میلیون ریال به حساب تامین اجتماعی شهرستان زرندیه واریز شد.

وی  با اشاره به فعالیت های فرهنگی انجام شده گفت: انجام فعالیت های دقیق و برنامه ریزی شده فرهنگی در راستای تقویت بنیه دینی و اعتقادی خانواده های تحت حمایت انجام و تعداد 147 نفر از دانش آموزان تحت حمایت از تمامی خدمات موجود مانند اردوهای زیارتی و سیاحتی، کمک هزینه پوشاک و تحصیلات و وام های قرض الحسنه بهره مند شدند.

حافظ کمال از ارائه خدمات عمرانی به 15 خانواده تحت حمایت خبر داد و افزود: به منظور ارائه خدمات عمرانی ساخت و تعمیر بیش از 187 میلیون ریال  به خانواده ها کمک شده است.

وی در پایان  گفت: تعداد 27 فقره وام قرض الحسنه بدون بهره با اعتبار بیش از یک میلیارد  ریال به مدد جویان واجد شرایط که دچار مشکلات درمانی، عمرانی، فرهنگی و سایر نیازهای ضروری بوده اند را پرداخت شده است.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار