افسر آماده عملیات آتش نشانی اراک؛
تابناک مرکزی: برخورد شدید خودروی پژو پارس با تیربرق کنار جاده، مرگ سرنشین جوان و مصدوم شدن راننده آن را رقم زد.
کد خبر: ۴۷۰۸۰۹
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۵ 01 August 2017

به گزارش تابناک مرکزی بر اساس اعلام پایگاه خبری 125، برخورد شدید خودروی پژو پارس با تیر برق در کنار جاده خمین ابتدای روستای رودباران  مرگ سرنشین جوان و مصدوم شدن راننده  آن را رقم زد.

افسر آماده عملیات آتش نشانی اراک در این باره گفت: یک دستگاه پژو پارس با دو نفر سرنشین به علت نامعلومی از مسیر اصلی خارج شده و به شدت با تیر برق کنار جاده برخورد کرد.

وی در ادامه گفت: براثر این حادثه راننده و سرنشین خودرو در داخل اتاقک در هم پیچیده این وسیله نقلیه گرفتار و محبوس شده بودند.

این افسر آماده عملیات اضافه کرد: آتش نشانان به محض رسیدن به محل حادثه جریان برق خودرو را قطع کردند و برای جلوگیری از بروز حوادث احتمالی علائم هشدار دهنده را در اطراف محل حادثه قرار دادند.

وی افزود: نیروهای آتش نشانی با استفاده از تجهیزات هیدرولیکی قسمتی از بدنه خودرو را برش دادند و هر دو سرنشین را به خارج از وسیله نقلیه انتقال دادند.

گفتنی است؛ پس از تحویل آنها به عوامل اورژانس، متأسفانه پس از انجام معاینات، مشخص شد سرنشین 18 ساله براثر شدت جراحات در همان لحظات اولیه جان خود را از دست داده است و راننده خودرو به مراکز درمانی منتقل شد.

علت بروز این حادثه رانندگی از سوی کارشناسان پلیس راهور اعلام می شود.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار