رئیس انجمن ورزشی نویسان استان مرکزی؛
تابناک مرکزی: رئیس انجمن ورزشی نویسان استان مرکزی گفت: از جمله حسن های فعالیت باشگاه آلومینیوم اراک زیر نظر تربیت بدنی شرکت ایرالکو بازگشت آرامش به مجموعه تیم است که با مدیریت واحد قطعا می توان نسبت به آینده تیم امیدوارتر بود.
کد خبر: ۴۶۸۴۸۱
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۲ 29 July 2017

به گزارش تابناک مرکزی؛ سید علی بنی جمالی رئیس انجمن ورزشی نویسان استان مرکزی در گفتگو با خبرنگار تابناک مرکزی با اعلام اینکه بهترین اتفاق برای تیم آلومینیوم اراک در حال حاضر این است که زیرنظر تربیت بدنی ایرالکو به فعالیت خود ادامه دهد گفت: از جمله حسن های فعالیت باشگاه آلومینیوم اراک زیر نظر تربیت بدنی شرکت ایرالکو بازگشت آرامش به مجموعه تیم است که با مدیریت واحد قطعا می توان نسبت به آینده تیم امیدوارتر بود.

بنی جمالی افزود: صرفه جویی در هزینه ها با توجه به امکانات ورزشی شرکت ایرالکو و جذب منابع مالی از سوی شرکت که یکی از ارکان موفقیت هر تیمی است را می توان به عنوان حسن های دیگر این اتفاق برشمرد.

رئیس انجمن ورزشی نویسان استان مرکزی با بیان اینکه برخی اعضا هیات مدیره فعلی باشگاه آلومینیوم از جمله امتحان پس داده ها هستند که رد پای آنها در سقوط تیم فوتبال شهرداری اراک به لیگ دسته دوم نیز به چشم می خورد اظهار کرد: تصمیمات افرادی که با تحریف تاریخ تلاش دارند برای خود هویت سازی کنند راه به جایی نخواهد برد و نمی توان به آینده تیم چندان خوش بین باشیم.

وی ادامه داد: هیات مدیره باشگاه آلومینیوم باید از تصمیم گیری یک فرد خاص در مجموعه هیات مدیره باشگاه آلومینیوم که تمایل دارد منافع ورزش استان را به پای رفاقت بازی ها هدر دهد عبور کند و عملکردی را از خود به نمایش بگذارد که مسئولان ایرالکو را برای تدام حضور و حمایت از ورزش استان بیشتر ترغیب کند.

بنی جمالی با انتقاد از اینکه بازی های تدارکاتی تیم آلومینیوم در اردوی مشهد در حد و اندازه های تیم آلومینیوم نبوده است ابراز کرد: اردوی آماده سازی تعریف خاص خود را دارد که با تثبیت نفرات تیم برای هماهنگی بیشتر تاکتیکی و تکنیکی برگزار می شود اما حضور بازیکنان تستی در اردوی مشهد ماهیت این اردو را زیر سوال برده است.

وی ادامه داد: اینکه اردو در شهر مشهد برگزار شده است انهم در حالی که تیم های لیگی مشهد خود به استان های دیگر برای برپایی اردو سفر کرده اند را می توان هزینه ایرالکو برای تبلیغ سرمربی این تیم در شهر خود نامید.

رئیس انجمن ورزشی نویسان استان مرکزی با بیان اینکه سرپرست باشگاه آلومینیوم به منظور شفاف کردن رخدادها و وقایع تیم باید ارتباط خود را با رسانه ها قوی تر کند بیان کرد: مدیرعامل تیم آلومینیوم باید در اسرع وقت انتخاب شود . در حال حاضر نمی توان از نظر فنی در خصوص تیم آلومینیوم اظهار نظر کرد. 

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار