تابناک مرکزی: مدرسه همیار آتش‌نشان با حضور معاون عمرانی استاندار مرکزی در اراک به بهره‌برداری رسید.
کد خبر: ۴۶۷۵۸۲
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۲ 27 July 2017

به‌گزارش تابناک مرکزی به نقل از تسنیم ، عزیز فیلی در آیین بهره‌برداری از مدرسه همیار آتش‌نشان و مراسم اعطا و ارتقای درجات آتش‌نشانان با اشاره به اقدامات شهرداری اراک اظهار داشت: اقداماتی که در شهرداری به ویژه در زمینه آتش‌نشانی انجام می‌‌شود قابل تقدیر است همچنین فعالیت‌های عزیزان آتش‌نشان که در سطح استان و کشور مشغول بکار هستند اقداماتی خداپسندانه و فداکارانه است.

وی افزود: سالانه آتش‌نشان میانگین 110 نفر در سطح کشور در جریان حوادث جان خود را از دست می‌دهند که حادثه پلاسکو در راس این فداکاری‌ها قرار دارد.

معاون عمرانی استاندار مرکزی با اشاره به طرح بهره‌برداری از مدرسه همیار آتش‌نشان گفت: اقدامی که امروز در این زمینه انجام شده کاری قابل توجه است و امیدواریم این آموزش‌ها در نسل‌های بعدی و همچنین حوزه‌های دیگر و سنین مختلف توسعه پیدا کند و ما بتوانیم خدمات ایمنی آتش‌نشانی را پر رنگ‌تر کنیم.

فیلی ادامه داد: سالانه بسیاری از مردم ما به سبب نداشتن ایمنی لازم جان خود را از دست می‌دهند به همین سبب مسئله ایمنی را نمی‌شود نادیده گرفت و اعتبارات مصرف شده در زمینه ایمنی هزینه نیست بلکه یک سرما‌یه‌گذاری است و در این راستا امیدواریم که شهرداری به این مسئله مهم و ضروری توجه لازم را داشته باشد.

وی اضافه کرد: از تمام عزیزانی که این طرح و اقدام را حمایت کردند تشکر می‌کنیم و همچنین با توجه به اینکه سازمان آتش‌نشانی در تمامی حوادث و شرایط بحران با ما همکاری لازم را داشته‌اند و این همکاری سبب شد که درصدی از تلفات کاهش پیدا کند.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار