تابناک مرکزی: مدیر کمیته امداد شهرستان خنداب آمار دریافت مشارکت های مردمی در زمینه صدقه در سه ماه نخست امسال را اعلام کرد.
کد خبر: ۴۶۷۵۷۷
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۸ 27 July 2017

به گزارش تابناک مرکزی، سعید کریمی، مدیر کمیته امداد شهرستان خنداب در گفتگو با خبرنگار تابناک مرکزی با بیان اینکه مهم ترین وظیفه کمیته امداد حمایت از اقشار ضعیف و آسیب‌پذیر جامعه است، گفت: کمیته امداد با توانمند سازی مددجویان تحت حمایت علاوه بر ایجاد زندگی مطلوب برای آنها از گسترش فقر جلوگیری می کند.

وی مشارکت مردمی را سرمایه کمیته امداد دانست و افزود: مردم شهرستان خنداب در سه ماهه نخست سال جاری 463 میلیون ریال به عنوان صدقه به نیازمندان کمک کردند.

وی در ادامه مطرح کرد: طی سال گذشته دو میلیارد ریال از صندوق های معابر و مشترکین جمع آوری  وبه نیازمندان و خانواده های تحت حمایت  پرداخت شده است.

کریمی با اشاره به اینکه خیران و مردم نیکوکار می توانند در پرداخت های نقدی، غیرنقدی، صدقات و طرح های ویژه کمیته امداد همچون همسفره، شوق زیارت، جشن عاطفه ها، جشن نیکوکاری مشارکت کنند،افزود: تمامی کمک های جمع آوری شده در هر منطقه صرف امور محرومان و نیازمندان همان منطقه می شود.

وی در پایان با اشاره به اینکه کمیته امداد با توانمند سازی مددجویان تحت حمایت علاوه بر ایجاد زندگی مطلوب برای آنها از گسترش فقر جلوگیری می کند، افزود: هریک از مددجویان با توجه به استعداد ها و توانایی های خود از حمایت های کمیته امداد در قالب دریافت تسهیلات اشتغال ، آموزش و دیگر خدمات بهره مند می شوند.

انتهای پیام/

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار