معاون سیاسی استاندار مرکزی مطرح کرد؛
تابناک مرکزی: معاون سیاسی امنیتی استانداری مرکزی از اختصاص زمینی به وسعت 12 هکتار برای احداث بیمارستان 617 تختخوابی اراک خبر داد.
کد خبر: ۴۶۷۵۶۹
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۷ 27 July 2017

به گزارش تابناک مرکزی، شکراله حسن بیگی در جلسه شورای تخصصی سلامت که در استانداری برگزار شد گفت: با تصویب واگذاری 12 هکتار زمین برای احداث بیمارستان 617 تختخوابی که حاصل همکاری مشترک دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی و کره خواهد بود شاهد کلنگ زنی این پروزه در آینده نزدیک خواهیم بود.

وی ابراز امیدواری کرد با نهایی شدن مکان احداث بیمارستان و آغاز عملیات اجرایی این پروژه شاهد افتتاح آن تا پایان دولت دوازدهم باشیم.

معاون سیاسی استاندار مرکزی موقعیت استان مرکزی با بیان اینکه در طی هشت ماه گذشته 108 پروژه بهداشتی در استان مرکزی کلنگ زنی شده است افزود:  33 پروژه با حضور وزیر بهداشت افتتاح شد و  روزهای آینده نیز شاهد افتتاح پروژه های دیگر خواهیم بود.

حسن بیگی با اشاره به اینکه در زمان مسئولیت طاهر احمدی به عنوان رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان شاهد افزایش ظرفیت بهداشتی استان بوده ایم تصریح کرد: بیمارستان جدید ولیعصر سالیان سال بود بدون پیشرفت فیزیکی بود اما امروز با پیگیری های صورت گرفته بیش از 50 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و امید داریم با برنامه ریزی های صورت گرفته ماه های آینده فاز اول آن به بهره برداری برسد.

وی آغاز به کار بیمارستان فوق تخصصی سینا با 160 تختخواب در اراک را سبب بهبود خدمت رسانی به مردم عنوان کرد و گفت: با افتتاح قسمت 96 تختخوابی بیمارستان تخصصی آیت الله خوانساری اراک  مشکل نوبت دهی های طولانی به بیماران رفع خواهد شد. 

حسن بیگی ضمن تاکید بر لزوم نظارت بر مراکزی که تحت عنوان طب سنتی سلامتی مردم را به خطر انداخته و خسارات مالی و جانی به جامعه تحمیل می کنند اظهار کرد: کمیته ای متشکل از نمایندگان علوم پزشکی، دادستانی، اتاق اصناف و صداوسیما جهت بازرسی و نظارت بر مراکزی که تحت عنوان طب سنتی مشغول به فعالیت هستند تشکیل می شود.

وی  گفت: باید بر فعالیت عطاری ها و مراکزی که در زیرزمین و خانه ها با گرفتن وجوه بالا از مردم با اقداماتی مثل زالو انداختن و فصد خون و تجویز دارو با سلامتی مردم بازی می کنند نظارت شود و متخلفین مورد پیگرد قانونی قرار گیرند.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار