تابناک مرکزی: فردي كه با ايجاد صفحه اي جعلي در يكي از شبكه هاي اجتماعي به نام يكي از شهروندان اراكي براي مخاطبانش ايجاد مزاحمت مي كرد، در تحقيقات تخصصي پليس فتا استان دستگير شد.
کد خبر: ۴۶۷۵۳۷
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۵ 27 July 2017

به گزارش تابناک مرکزی؛ سرهنگ مصطفی نوروزی در اين باره به خبرنگار تابناک مرکزی گفت: در پی شكايت يكي از شهروندان اراكي مبني بر ايجاد مزاحمت فردي ناشناس با نام او براي مخاطبانش در يك صفحه جعلي در شبكه اي اجتماعي، موضوع در دستور كار ماموران پليس فتا استان قرار گرفت.

وي افزود: در تحقيقات اوليه كارشناسان پليس فتا مشخص شد فردي ناشناس با ایجاد صفحه ای در یکی از شبکه های اجتماعی با هویت شاكي سعی در ایجاد مزاحمت برای مخاطبان وي و هتک حیثیت علیه اين فرد را دارد.

اين مقام انتظامي با اشاره به شناسايي متهم در تحقيقات تخصصي كارشناسان پليس فتا خاطر نشان كرد: متهم در بازجويي هاي پليس به ايجاد صفحه اي با نام شاكي در فضاي مجازي و ايجاد مزاحمت براي مخاطبان او به قصد انتقام جويي به خاطر آشنايي و اختلافات قبلي با اين فرد اعتراف كرد.

نوروزي با اشاره به اينكه متهم پس از تشكيل پرونده به مراجع قضايي معرفي شداز شهروندان خواست که قانون مجازات جرایم رایانه ای را به دقت مطالعه كنند تا مبادا بر اثر یک ناآگاهی و غفلت مرتکب عملی مجرمانه شوند.

رئيس پليس فتا استان در پايان اظهار داشت: شهروندان می توانند از طریق آدرس www.cyberpolice.ir با کارشناسان پلیس فتا در مرکز فوریت های سایبری ارتباط برقرار كنند.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار