نماینده مردم شازند در مجلس شورای اسلامی؛
تابناک مرکزی: نماینده مردم شازند گفت: پالایشگاه شازند از مدرنترین پالاشگاه های کشور محسوب می شود که تولید کننده محصولات استراتژیک است و لازم است در اختیار حاکمیت باقی بماند.
کد خبر: ۴۶۷۵۲۲
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۰ 27 July 2017

به گزارش تابناک مرکزی؛ علی ابراهیمی در گفتگو با خبرنگار تابناک مرکزی با بیان اینکه مخالف واگذاری پالایشگاه امام خمینی (ره) شازند به بخش خصوصی هستم گفت: پالایشگاه شازند از مدرنترین پالاشگاه های کشور محسوب می شود که تولید کننده محصولات استراتژیک است و لازم است در اختیار حاکمیت باقی بماند.

نماینده مردم شازند در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در مرحله نخست مخالفت خود را با واگذاری سهام پالایشگاه امام خمینی (ره) شازند به وزیر نفت اعلام کرده ام افزود: به لحاظ قانونی و حقوقی و برای باقی نگذاشتن هیچ حرف و حدیثی در آینده مجمع نمایندگان استان مرکزی نیز در نامه ای به جهانگیری معاون اول رئیس جمهور به صراحت مخالفت خود را با خصوصی سازی پالایشگاه شازند اعلام کرده است.

ابراهیمی با اعلام اینکه صلاح نیست حدود مدیریت پالایشگاه امام خمینی (ره) شازند از حاکمیت فاصله بگیرد افزود: تجربه ناموفق واگذاری صنایع به بخش خصوصی که مشکلات بسیاری را رقم زده است و اهمیت پالایشگاه شازند سبب شده است تقاضای توقف اقدامات احتمالی را در راستای واگذاری سهام پالایشگاه امام خمینی (ره) شازند از مسئولان مطالبه کنیم.

نماینده مردم شازند ادامه داد: هر چند خبر واگذاری پالایشگاه شازند به بخش خصوصی به طور رسمی از سوی مبادی ذیصلاح اعلام نشده است اما مسئولان امر باید در جریان باشند که نه تنها نماینده مردم شازند که هیچ کدام از نمایندگان استان مرکزی با این اتفاق موافق نیستند و آن را به ضرر کشور می دانند.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار