با حضور60 ورزشکار از ۱۵ استان؛
تابناک : دومین دوره مسابقات آزاد چرخ تیز قهرمانی کشور با عنوان جام ولایت در اراک برگزار شد.
کد خبر: ۴۶۷۲۸
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۰:۳۹ 13 June 2015
به گزارش خبرگزاری تابناک مرکزی، دومین دوره مسابقات آزاد چرخ تیز قهرمانی کشور با عنوان جام ولایت، با هدف انتخاب و تعیین سریع ترین ورزشکار چرخنده سال ۹۴، با حضور رجایی نماینده مجلس، ملکی مدیر کل سازمان ورزش و جوانان استان مرکزی ،عزیزالله ملکی فرمانده کل نیروی انتظامی استان مرکزی و جمشید زند عضو شورای شهرو ریئس هیئت کاراته اراک در سالن 12000نفری مجموعه ورزشی شهدای پنجم مرداد اراک برگزار شد.

در این مسابقات که به میزبانی هیات ورزش پهلوانی و زورخانه ای استان مرکزی برگزار شد 60 ورزشکار از 15 استان کشور به مدت یک روز به رقابت پرداختند که در پایان پس از مشخص شدن نفرات اول تا ششم، مهدی شوندی هشت ساله از استان البرز با ۱۱۶ دور چرخ، در سکوی نخست ایستاد و علی جلیل پور با ۲۲ سال سن و ۱۱۰ دور چرخ از استان البرز در جایگاه دوم قرار گرفت.

سکوی سوم این مسابقات نیز به سید امیرهادی الحسینی با ۲۰ سال سن و ۱۰۹ دور چرخ از استان کرمان رسید و محمدحسین رمضانی از اصفهان با ۱۱ سال سن و ۱۰۷ دور چرخ، در جایگاه چهارم ایستاد.

همچنین علی میرزاخانی با هفت سال سن از اصفهان و ۱۰۳ دور چرخ و امیرارسلان محمدی ۱۳ ساله با ۱۰۳ دور چرخ از استان مرکزی، به ترتیب در جایگاه پنجم و ششم قرار گرفتند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار