تابناک مرکزی: مسئول انجمن موسیقی استان مرکزی گفت: بیمه تکمیلی هنرمندان موسیقی مختص افرادی است که قبلا تحت پوشش بیمه خانه موسیقی قرار گرفته‌اند .
کد خبر: ۴۶۶۹۷۱
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۱:۱۶ 25 July 2017

به گزارش تابناک مرکزی به نقل از ایسنا؛ گفت: هنرمندان در شاخه نوازندگی، آهنگ‌سازی و تحقیق و پژوهش می‌توانند تحت پوشش بیمه قرار بگیرند .

وی در خصوص چگونگی عضویت اعضا در خانه موسیقی، بیان کرد: هنرمندان رزومه کاری خود را به اداره ارشاد تحویل می‌دهند و بعد از تایید به همراه نامه‌ای، درخواست عضویت به تهران و صندوق اعتباری هنر فرستاده می‌شود، پس از طی مراحل اداری در فضای مجازی برای هنرمند صفحه‌ای باز می‌شود و آنها از طریق این صفحه می‌توانند خدمات پرداخت و سایر موارد مربوط به بیمه خود را دنبال کنند .

وی ادامه داد: بعد از این مراحل هنرمندان در نوبت باقی می‌مانند و پس از مهیا شدن شرایط می‌توانند از خدمات بیمه تکمیلی استفاده کنند .

اباذری افزود: به علت کمبود بودجه اعتباری در این حوزه  ممکن است هنرمندان به مدت طولانی در نوبت برای بهره مندی از خدمات بیمه تکمیلی باقی بمانند، در همین خصوص گاه سه ماه، شش ماه و حتی یک سال هنرمند در انتظار نوبت دهی بیمه تکمیلی است .

وی تصریح کرد: ثبت نام بیمه تکمیلی سال 1396 اعضای خانه موسیقی با همکاری صندوق اعتباری هنر آغاز شده و تا 9 مردادماه  نیز ادامه دارد .

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار