فرمانده سپاه زرندیه خبر داد؛
تابناک مرکزی: به مناسبت دهه کرامت سفیران و خادمان کریم اهل بیت در قالب کاروان زیر سایه خورشید به استان مرکزی سفر می‌کنند.
کد خبر: ۴۶۶۷۷۲
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۰ 25 July 2017

به گزارش تابناک مرکزی به نقل از صداوسیما؛ سرگرد محمد مهجوری فرمانده سپاه زرندیه از سفر سفیران و خادمان امام رضا (ع) همزمان با فرا رسیدن دهه کرامت، در قالب کاروان زیرسایه خورشید به این شهرستان خبرداد.

مهجوری افزود: با توجه به اینکه درایام معنوی سالروز میلاد با سعادت کریمه اهل بیت حضرت فاطمه معصومه (س) و حضرت علی‌ابن موسی الرضا (ع) همه مردم نمی‌توانند به حرم امام رضا (ع) و حرم حضرت معصومه (س) مشرف شوند سفیرانی از حرم مطهر امام رضا (ع) به استان‌های سراسر کشور سفر می‌کنند و پرچم متبرک حرم رضوی را در بین مردم می‌گردانند.

وی با اشاره به اینکه کاروان سفیران حرم شاه خراسان روز چهارشنبه ۴ مردادماه وارد شهرستان زرندیه می‌شونداضافه کرد: خدام حرم رضوی برای ترویج فرهنگ رضوی و معرفی چهره سلطان عشق علاوه بر مناطق مختلف کشور به کشور‌های مختلف جهان هم اعزام می‌شوند.

فرمانده سپاه زرندیه ادامه داد: حضور در بارگاه امامزادگان ابراهیم وعبداله، دیدار با پزشکان و پرستاران و خانواده معظم شهدا، عیادت از بیماران بیمارستان شهدای آسیابک، دیدار با ائمه جمعه، حضور در صبحگاه مشترک نیرو‌های نظامی و انتظامی شهرستان، بازدید از جهادگران بسیجی اردو‌های جهادی، دیدار با کارآفرین نمونه، بازدید از عرصه‌های اقتصاد مقاومتی وگلباران و عطر افشانی مزار شهدای گمنام و جشن دهه کرامت در روستای صدر آباد از برنامه‌های این سفر است.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار