تابناک مرکزی: رهبرانقلاب: «توصیه من به خواهران و دختران عزیزم این است که معلومات و آگاهی هایتان را بیشتر کنید. کتاب، مطالعه، تحقیق، درس و اهتمام به کارهای دینی جزو وظایف حتمی و مسلمی است که امروز زنان کشور باید خودشان را مثل مردان موظف بدانند»
کد خبر: ۴۶۶۶۶۷
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۷ 25 July 2017

به گزارش تابناک مرکزی به نقل از بولتن نیوز؛ تمامی سخنرانی ها وپيام هاى رهبرمعظم انقلاب درباره ی زنان، از آغاز پيروزى انقلاب اسلامى تا سال ۱۳۹۲ حتی سخنانی که رسانه ای نشده است ـ مانند توصیه هایی که هنگام خواندن خطبه ی عقد به جوانان داشته اند ـ در مجموعه پنج جلدی «نقش و رسالت زن» گردآوری و بررسی شده است.

رهبر انقلاب در دیدار خواهران ارومیه که متن بیانات ایشان در ص 92 جلد 5 آمده است، می فرمایند: «توصیه من به خواهران و دختران عزیزم این است که معلومات و آگاهی هایتان را بیشتر کنید. کتاب، مطالعه، تحقیق، درس و اهتمام به کارهای دینی جزو وظایف حتمی و مسلمی است که امروز زنان کشور باید خودشان را مثل مردان موظف بدانند، شما هستید که فرزندان صالح را تربیت می کنید، شما هستید که همسران خودتان را برای ورود به میدانهای خوب تشویق می کنید، بسیاری از زنان شوهران خودشان را بهشتی می کنند و آنها را از مشکلات دنیا و آخرت نجات می دهند.»

این کتابها شامل یک مجموعهی پنج جلدی با عنوان «نقش و رسالت زن» است که به ترتیب با عناوین فرعی «عفاف و حجاب در سبک زندگی ایرانی ـ اسلامی»، «الگوی زن»، «زن و خانواده»، «جایگاه و مسائل زنان در اسلام و تجدد» و «عرصه های حضور اجتماعی زن» منتشر شده است.

مجموعه پنج جلدی «نقش و رسالت زن» که به کوشش دکتر امیرحسین بانکی پور و همکارانش تهیه شده است تازهترین کتاب انتشارات انقلاب اسلامی وابسته به مؤسسه پژوهشی فرهنگی انقلاب اسلامی است. علاقه مندان برای اطلاع از نحوهی تهیه کتاب فوق میتوانند با شماره تلفنهای ۶۶۴۹۳۵۴۸ و ۶۶۴۸۳۶۹۵ تماس حاصل نمایند و یا به آدرس www.book-khamenei.ir مراجعه نمایید.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار