رئیس پلیس راه استان مرکزی؛
تابناک مرکزی: حوادث رانندگي روز گذشته استان3 کشته و 4 مجروح برجای گذاشت.
کد خبر: ۴۵۶۴۷۶
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۱ 09 July 2017

به گزارش تابناک مرکزی، سرهنگ ایرج کهریزی رئیس پلیس راه استان مرکزی در بیان جزئیات این حوادث به خبرنگار تابناک مرکزی گفت: در نخستين سانحه رانندگي كه در ساعت 1و 8 دقيقه بامداد روز گذشته براثر واژگونی یک دستگاه خودروی پراید، در کیلومتر 12محوراراک-قم به وقوع پيوست، راننده آن بر شدت جراحات وارده، پس از انتقال به بیمارستان در گذشت.

وی ادامه داد: علت اين سانحه از سوي كارشناس تصادفات پلیس راه، عدم توجه به جلوی راننده خودرو ناشی از خستگی و خواب آلودگی عنوان شده است.

کهریزی بیان داشت: دیگر حادثه رانندگي، درحدود ساعت 16همین روز، بر اثر برخورد يكدستگاه وانت پیکان با خودروی 206 در کیلومتر20محور خنداب- توره به وقوع پيوست، تنها سرنشین خودروی 206 به علت شدت جراحات وارده در صحنه تصادف فوت  و رانندگان هر دو وسیله نقلیه نیز مجروح و توسط نیروهای امدادی حاضر در صحنه به بیمارستان منتقل شدند.

کهریزی یادآور شد: علت اين حادثه از سوي كارشناس تصادفات پليس راه،تجاوز به چپ راننده خودروی پژو 206 بیان شده است.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان مرکزی اظهارداشت: سومین حادثه رانندگی نیزدرساعت 15 و 46 دقیقه روز گذشته بر اثربرخورد یک دستگاه خودروی تاکسی با خودروی سمند در کیلومتر 2 محور فرعی رازقان بویین زهرا به وقوع پیوست، راننده خودروی تاکسی به علت شدت جراحات وارده در صحنه تصادف جان سپرد و 2 سرنشین دیگر آن نیز مجروح و توسط نیروهای امدادی حاضر در صحنه به بیمارستان منتقل شدند.

وی بیان کرد: انحراف به چپ راننده خودروی سمند علت حادثه مذکور از سوي كارشناس تصادفات پليس راه عنوان شده است.

این مقام انتظامی درپایان از تمامیرانندگان خواست  که با وجودترافیک سنگین محورهای مواصلاتی در ایام تعطیلات تابستانی، هموارهرعايت هدفمند قوانين ومقررات راهنمايي ورانندگي را سرلوحه رانندگي خود قرار داده  و با رعایت سرعت مطمئنه در هنگام سفر، خاطر خوشی را برای خود و دیگران در دفتر خاطرات زندگی خویش، به ثبت برسانند.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار