مدیرکل ورزش و جوانان گلستان گفت: دومین دوره مسابقات ورزشی جام روستا قهرمان استان گلستان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۴۵۵۳۸۶
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۶ 08 July 2017
 مدیرکل ورزش و جوانان گلستان گفت: دومین دوره مسابقات ورزشی جام روستا قهرمان استان گلستان برگزار می‌شود.

بهمن طیبی اظهار کرد: در نخستین فرصت بررسی شکل برگزاری دومین دوره رقابت‌های ورزشی جام روستا قهرمان استان گلستان را انجام خواهیم داد.

وی افزود: برگزاری دوره جدید جام روستا قهرمان گلستان ممکن است با تغییراتی همراه باشد و به احتمال زیاد اواخر فصل تابستان آغاز و اواسط فصل پاییز به اتمام خواهد رسید.

وی ادامه داد: در نخستین دوره جام روستا قهرمان گلستان ۳۰۰ روستا شرکت داشتند و هزار و ۵۰۰ تیم در پنج رشته با یکدیگر به رقابت پرداختند.

گلستان جزو دو استان موفق در بخش توسعه ورزش روستایی

مدیرکل ورزش و جوانان گلستان با اشاره به عملکرد این استان در توسعه ورزش روستایی خاطرنشان کرد: استان‌های گلستان و اصفهان در بخش توسعه ورزش روستایی برای ارائه گزارش در وزارت ورزش و جوانان انتخاب شدند.

طیبی تصریح کرد: انتخاب استان گلستان به دلیل توفیقاتی بوده که در حوزه توسعه ورزش روستایی داشتیم که برگزاری جام روستا قهرمان تاثیر زیادی در این موفقیت داشت.

وی بیان کرد: یکی از تکالیف ما توسعه ورزش همگانی است که توسعه ورزش در روستا هم بخشی از آن حساب می‌شود و باید توجه کنیم که نیمی از جمعیت گلستان را روستاها تشکیل می‌دهند و اکثر قهرمانان ورزشی ما روستایی هستند.

وی یادآور شد: برای توسعه و رخنه ورزش در روستاها و ایجاد شور و نشاط در این مناطق، نگاه ویژه‌ای به آنها خواهیم داشت تا استعدادهای ورزشی شناسایی و به باشگاه‌ها معرفی شوند.


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار