امام جمعه اراک؛
تابناک مرکزی: امام جمعه اراک با بیان اینکه مردم استاندار و فرماندار لایق را از دولت طلب می کنند گفت: وظیفه اصلی شوراهای شهر انتخاب یک شهردار دلسوز، لایق، امین، و صادق است
کد خبر: ۴۵۰۵۲۵
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۶ - ۲۳:۵۵ 30 June 2017

به ‌گزارش تابناک مرکزی؛ آیت ‌الله قربانعلی دری ‌نجف‌آبادی در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی روز جمعه شهر اراک که در مصلی بیت المقدس برگزار شد با بیان اینکه مردم استاندار و فرماندار لایق را از دولت طلب می کنند گفت: دولت دوازدهم باید برای خدمت آماده باشد و رقابت‌های انتخاباتی باید به رفاقت شود تا از فرصت چهار ساله پیش رو کمال استفاده برده شود و به وعده‌های انتخاباتی جامه عمل پوشیده شود.

امام جمعه اراک با اشاره به اینکه وظیفه اصلی شوراهای شهر انتخاب یک شهردار دلسوز، لایق، امین، و صادق است افزود: شوراهای اسلامی شهر و روستا نیز باید با انتخاب شهردار امین و صادق برای توسعه و آبادانی شهر ها در سال ها آینده برنامه ریزی دقیق داشته باشند و مصالح و مسائل مردم را فدای منافع شخصی و جناحی نکنند.

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی تصریح کرد: وحدت کلمه و یکپارچگی ملی را حفظ کنیم. تمامی قوا و مسئولان نظام اسلامی باید با حفظ وحدت کلمه، همدلی و با پرهیز از تخریب پشت سر مقام معظم رهبری حرکت کنند و از بیان صحبت هایی که به این سرمایه بزرگ نظام جمهوری اسلامی لطمه وارد می کند خودداری کنند.

آیت الله دری نجف آبادی ضمن تشکر از مردم برای حضور حداکثری در راهپیمایی روز قدس و نماز عید فطر افزود: مردم باید برای حفظ دستاوردهایی که در ماه مبارک رمضان به دست آوردند تلاش کنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با یادآوری نزدیکی به هشتم شوال و سالگرد حمله رژیم آل سعود به قبرستان بقیع، گفت: رژیم آل سعود و رژیم اسرائیل 2 غده سرطانی هستند که انگلیسی ها در خاورمیانه به وجود آوردند و هم اکنون نیز تحت حمایت امریکا قرار دارند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی ادامه داد: رژیم آل سعود در دوران هشت سال دفاع مقدس میلیاردها دلار کمک نظامی در اختیار عراق گذاشت تا زنان و کوکان کشور را به خاک و خون بکشد.

آیت الله دری نجف آبادی افزود: جمهوری اسلامی ایران با این جنایتکاران و داعش که حمایت آل سعود و اسرائیل را دارند روبه رو است و تا کنون با اتحاد ملت، نیروهای نظامی، انتظامی و سپاه پاسدارن توانسته در برابر آنان ایستادگی کنند و راه اسلام و قرآن را ادامه دهند.

وی ادامه داد: جمهوری اسلامی ایران در دوران هشت سال دفاع مقدس 350 مورد گزارش بمباران شیمیایی توسط رژیم صدام را ارایه کرد ولی کسی آن را محکوم نکرد و هم اکنون کشور ما را که 17 هزار شهید ترور دارد توسط دشمنان اسلام به حمایت از تروریسم محکوم می شود.

گرامیداشت یاد شهادت 290 نفر شهید هواپیمای مسافر بری جمهوری اسلامی ایران که توسط ناو جنگی آمریکا در خلیج فارس مورد حمله قرار گرفت از دیگر محورهای نماز جمعه این هفته اراک بود.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار