به دلیل عدم آشنایی با فنون شنا؛
تابناک مرکزی: جوانی 21 ساله به علت عدم آشنايي با فنون شنا هنگام شنا در سد خاکی شهرستان تفرش دچار غرق شدگي شد و جان خود را از دست.
کد خبر: ۴۴۹۵۶۵
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۶ 28 June 2017

به گزارش تابناک مرکزی، سد نقره کمر تفرش روز گذشته جان جوان تفرش را گرفت. با اعلام خبر غرق شدن جوان 21 ساله تفرشی در سد نقره کمر یک تیم غواصی از آتش نشانی اراک جهت جستجوی پیکر مفقود شده ی مرد جوان به محل حادثه اعزام شد.

تلاش ها برای یافتن پیکر جوان غرق شده نتیجه داد و بعد از حدود یک ساعت جستجو تیم غواصی موفق به کشف جسد شد و آن را از آب بیرون کشید و تحویل عوامل انتظامی محل دادند.

سرهنگ " روح الدین یوسف وند " فرمانده انتظامي شهرستان تفرش در گفت و گو با خبرنگار تابناک مرکزی گفت: عصر روز گذشته گزارشي مبني بر غرق شدگي فردي در سد خاکی شهرستان به مركز فوريت هاي 110 این شهرستان اعلام شد.

وي افزود: با اعلام اين خبر بلافاصله تيم هاي امدادي و ماموران انتظامي در محل حادثه حاضر شدند که شاهدان حادثه اذعان كردند فرد حادثه ديده براي شنا داخل آب رفته كه به علت عدم مهارت در شنا كردن، در آب غرق شده و جان خود را از دست داده است.

سد نقره کمر تفرش جان جوان 21 ساله را گرفت

یوسف وند در پايان اظهار داشت: با تلاش نيروهاي امدادي جسد متوفي بعد از گذشت ساعتي از آب خارج و براي بررسي بيشتر به پزشكي قانوني منتقل شد.

فرمانده انتظامي شهرستان تفرش در پایان از تمامی مسافران و شهروندان این شهرستان خواست تا همواره در هنگام حضور یافتن در طبیعت و دیگر مناطق گردشگری نكات ایکنی را رعایت کرده و درصورت نداشت مهارت کافی در فن شنا، از شناکردن در رودخانه های عمیق و سایر سدهای ممنوعه که چنین حوادث تلخ ناگواری را برای همگان به ارمغان خواهد آورد، خودداری کنند.

در همین رابطه آقازیارتی مدیرعامل سازمان آتش نشانی شهرداری اراک که خود در محل حادثه حضور داشت به شهروندان توصیه کرد به هیچ عنوان وارد آب سدها و آبگیرها نشوند چراکه این مکان ها خطرهای جانی در بر دارد و متاسفانه به دلیل ناآگاهی از این خطرات هرساله تعدادی از هموطنان جان خود را از دست می دهند.   

سد نقره کمر تفرش جان جوان 21 ساله را گرفت

انتهای پیام/

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار