امام جمعه ساوه:
تابناک مرکزی: امام جمعه ساوه گفت: سر دادن شعارهای تفرقه انگیز امری مذموم است و اگر این شعارها در روز قدس و علیه رئیس جمهور مردم باشد ناپسندتر است.
کد خبر: ۴۴۸۶۸۲
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۹ 26 June 2017

به گزارش تابناک مرکزی، حجت الاسلام سید ابراهیم حسینی امام جمعه ساوه در خطبه های نماز عید سعید فطر که با حضور مردم مومن و موحد شهر ساوه در مصلی امام علی (ع) برگزار شد با اشاره به حواشی راهپیمایی روز قدس در تهران گفت: سر دادن شعارهای تفرقه انگیز امری مذموم است و اگر این شعارها در روز قدس و علیه رئیس جمهور مردم باشد ناپسندتر است.

امام جمعه ساوه با تاکید بر اینکه اهانت به رئیس جمهور منتخب مردم نادرست است افزود: امروز نه تنها باید توهین کنندگان روز قدس را محکوم کرد بلکه افرادی که در سال 88 به رئیس جمهور منتخب توهین کرند و فتنه 88 را علیه نظام اسلامی و رهبری معظم انقلاب شکل دادند نیز باید محکوم شوند تا جمع دیگری آن را تکرار نکنند.

حجت الاسلام حسینی با بیان اینکه توئیت رئیس جمهور علیه سپاه که فرزندان و پاسداران انقلاب هستند موضوعی تحریک کننده به حساب می رود خاطر نشان ساخت: سخنان نامربوط برخی طرفداران روحانی علیه روحانیت و ائمه جمعه و حزب ا... در جمع مسئولان ستادی در ساوه نیز خود عاملی تحریک کننده و بستر ساز کارهای نارواست.

وی در ادامه سخنان خود با ذکر این مطلب که انتخابات تمام شده است و شکر اقبال مردمی در خدمت به مردم است تاکید کرد: الان موعد کار و اقدام برای مردم و در خدمت مردم است. رئیس جمهور به شعارهای زمان انتخابات مخصوصا رفع رکود، ایجاد اشتغال، رفع بیکاری، رفع مشکل مسکن عمل کند.

حسینی ادامه داد: حاشیه پردازی ها به ویژه تضعیف نهادهای قضایی و امنیتی خلاف منافع ملی است. البته تضعیف قوه مجریه و اهانت به رئیس جمهور نیز ناروا و محکوم است. همان طور که رهبری فرمودند مخالف برهم زدن مجالس یا شعار علیه مسئولین هستند و هیچ کس حق اهانت به مسئولین را ندارد.

حجت الاسلام حسینی تصریح کرد: مشکلات اقتصادی مردم را برطرف کنید. همان طور که رهبر معظم انقلاب بیان فرمودند ایجاد صف بندی بین مردم و انشقاق در میان آنها با اینکه دسته ای به شما رای دادند و دسته ای نیز به دیگران بر خلاف منافع ملی کشور است.

وی در ادامه با گرامیداشت هفته قوه قضائیه اظهار کرد: از دستگاه قضایی به خاطر مبارزه با فساد و استقلالش که مانع از موج سواری عده ای فرصت طلب شد که می خواستند از این نمد کلاهی برای خودشان و تبلیغات انتخاباتیشان بسازند تشکر میکنم.

حجت الاسلام حسینی در ادامه از ماه مبارک رمضان به عنوان فرصتی برای کسب تقوا یاد کرد و با ذکر مراتب تقوا گفت: اصل تقوا براساس فرمایش امام صادق (ع) آن است که تابه فرمان الهی باشیم.

وی بیان کرد: تقوا این است که خداوند در جایی که تو را فرمان داده است غایب نبیند. اگر نماز و روزه و حضور در میدان انقلاب است و دفاع از حریم ولایت مطرح است آنجا حاضر باشی و در آنجا که تو را نهی کرده است حاضر نباشید.

خطیب جمعه ساوه به با تقوا ترین افراد را اینگونه توصیف کرد: با تقواترین افراد کسی است که به واجبات الهی پایبند باشد تا به مراتب بالای تقوا برسد. حق گرا و حق مدار و حق گو باشد و حرف حق را بزند چه به ضررش باشد و چه بن نفعش و  تعصب حزبی، گروهی، شهری، زبانی، لباسی و ... نداشته باشد.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار