تابناک مرکزی: معاون احضار و اعزام سازمان وظیفه عمومی ناجا گفت: مشمولان غیرغایب دارای برگ آماده به خدمت که در کنکور شرکت کرده‌اند، می‌توانند تاریخ اعزام به خدمت خود را تا ۱۹مهر تمدید کنند.
کد خبر: ۴۴۸۱۶۶
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۰ 25 June 2017

به گزارش تابناک مرکزی به نقل از مهر، سرهنگ رحمان علیدوست، افزود: تمام مشمولان غیرغایب دارای مدرک تحصیلی کاردانی، پیش دانشگاهی و دیپلم که در کنکور سال ۹۶ شرکت کرده‌اند و دارای برگ آماده به خدمت به تاریخ ماه‌های تیر، مرداد و شهریور ماه سال جاری می‌باشند، می‌توانند برای تمدید تاریخ اعزام به خدمت خود به یکی از دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس+۱۰) مراجعه کنند.

وی با بیان اینکه تمدید تاریخ اعزام به خدمت برای این دسته از مشمولان تا تاریخ نوزدهم مهرماه امسال خواهد بود، افزود: متقاضیان پس از گذشت یک هفته از ثبت درخواست خود، می‌توانند از طریق دفاتر مذکور برگ جدید تاریخ اعزام خود را دریافت کنند.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: به درخواست تمدید موعد اعزام به خدمت مشمولان غایب رسیدگی نخواهد شد و این دسته از مشمولان می‌بایست در تاریخ‌های تعیین شده، به محل و مراکزی که در برگ معرفی نامه مشمولان به مراکز آموزش نیروهای مسلح درج شده است، حضور یابند.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار