مدیر کل کمیته امداد استان مرکزی؛
تابناک مرکزی: مدیر کل کمیته امداد استان مرکزی: کمیته امداد استان مرکزی با استقرار بیش از 800 پایگاه ثابت و سیارآماده دریافت زکات فطره مردم است.
کد خبر: ۴۴۷۹۹۲
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۶ 25 June 2017

به گزارش تابناک مرکزی، قنبر موسی نژاد مدیر کل کمیته امداد استان مرکزی مدیر کل کمیته امداد استان مرکزی در خصوص زکات فطره در گفتگو با خبرنگار صدا و سیمای استان مرکزی گفت: کمیته امداد استان مرکزی با استقرار بیش از 800 پایگاه ثابت و سیارآماده دریافت زکات فطره مردم است.

وی با اشاره به اینکه  کمیته امداد بر اساس مصوبه مجلس متولی ساماندهی زکات در کشور است افزود: با هماهنگی مسئولان استانی و برنامه ریزی انجام شده تمام صندوق های دریافت زکات فطره درسطح استان مرکزی با آرم دبیرخانه زکات توزیع می شود.

وی از هماهنگی با بانک های کشاورزی و ملی به منظور فعال بودن شعب این بانک ها در روز عید سعید فطر خبر داد و تصریح کرد: کمیته امداد با شناسایی نیازمندان و تهیه بانک اطلاعاتی از آنها و با برنامه ریزی های انجام شده زکات فطره را با حداقل زمان در همان روز و با رعایت تمامی مسائل شرعی در اختیار نیازمندان قرار خواهد داد.

مدیر کل کمیته امداد استان مرکزی در ادامه گفت: در کنار صندوق های جمع آوری زکات فطره صندوق های نیز به منظور دریافت کفارات در نظر گرفته شده و میزان زکات فطره و کفارات در هر محله و منطقه با نظارت معتمدین و مسئولان در همان مناطق بین نیازمندان توزیع می شود.

وی از جمع آوری بیش از 600 میلیون تومان زکات فطره در سال گذشته خبر داد و اظهار کرد: با هماهنگی و ساماندهی انجام شده پیش بینی می شود این میزان زکات در سال جاری افزایش یابد.

وی در پایان ضمن تشکر از مردم استان گفت: به منظور توزیع عادلانه و اثر بخشی زکات فطره در کمک به نیازمندان مناسب تر این است که این میزان زکات در پایگاه های در نظر گرفته شده پرداخت شود.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار