استاندار بوشهر با تاکید بر ‌تسریع در اجرای طرح ریلی بوشهر به شیراز‌ گفت: ‌۹۰ میلیارد تومان برای اجرای‌ پروژه‌ در نظر گرفته می‌شود‌.
کد خبر: ۴۴۷۷۰۷
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۹ 25 June 2017
مصطفی سالاری بعدازظهر امروز در نشست با معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه پروژه‌‌های راه‌سازی در همه نقاط استان بوشهر اجرایی شده اظهار داشت:  طرح بزرگراهی در همه نقاط استان بوشهر یا افتتاح شده و یا در حال اجراء است که این مهم سبب ایمن‌تر شدن تردد در راه‌های مواصلاتی این استان شده است.

وی با تاکید بر تسریع در اجرای بزرگراه دالکی به کنارتخته گفت: اجرای بزرگراه دالکی به کنارتخته یکی از مصوبات سفر رئیس جمهور به استان بوشهر در سال 1393 و یکی از مطالبات مهم مردم استان است که باید در اجرای  این طرح تسریع شود.

استاندار بوشهر با اشاره به نقش مهم پیمانکار توانمند مالی و مهندسی فنی افزود: در انتخاب پیمانکاران راهسازی هم باید به توانمندی فنی و مهندسی و هم به توانمندی مالی اقتصادی آن توجه شود تا در اجرای پروژه‌ها خللی ایجاد نشود.

سالاری با اشاره به اجرای پروژه راهسازی اهرم به فراشبند بیان کرد: اعتبار این پروژه افزون بر 13 میلیارد تومان است که 3 میلیارد تومان آن پرداخت شده  است.

وی با تاکید بر تسریع در اجرای طرح ریلی بوشهر به شیراز گفت: تا زمانی راه آهن شیراز به بوشهر متصل نشود این طرح ریلی در استان فارس از نظر اقتصادی فاقد ارزش است.

استاندار بوشهر با بیان اینکه رئیس جمهور برای اجرای طرح ریلی بوشهر به شیراز تاکید دارند خاطر نشان کرد: معاون اول رئیس جمهور نیز در سفر به بوشهر اجرایی شدن طرح ریلی بوشهر - شیراز را در اولویت برنامه‌ها دانست.

سالاری با تاکید بر اعلام آمادگی برای تامین اعتبارات لازم برای تسریع در اجرای طرح ریلی بوشهر به شیراز تصریح کرد: بین 70 میلیارد تومان تا 90 میلیارد تومان برای اجرایی شدن این پروژه اعتبار در نظر گرفته می‌شود.

وی بیان کرد:با توجه به تصویب پروژه ریلی بوشهر به شیراز، این طرح در اولویت پروژه‌های استان بوشهر قرار دارد.

استاندار بوشهر با اشاره به تجمیع شدن ترمینال‌های حمل و نقل مسافری، باری، هوایی و ریلی در یک منطقه افزود: اجرایی شدن طرح ریلی استان بوشهر به طور جدی پیگیری می‌شود تا یکی از مهم‌ترین مطالبات مردم استان بوشهر محقق شود.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار