نماینده مردم سمنان در مجلس خبر داد
نماینده مردم سمنان، مهدی‌شهر و سرخه در مجلس از انعقاد قراردادهایی با چین برای احداث قطار برقی محور سمنان خبر داد و گفت: قطار حومه‌ای تهران- گرمسار به سمنان هم خواهد رسید.
کد خبر: ۴۴۷۴۰۰
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۴ 24 June 2017

به گزارش تابناک سمنان، احمد همتی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس درباره وضع زیرساخت‌های ریلی در استان سمنان اظهار کرد: سمنان بین استان‌های دیگر از شاخصه‌ای مانند نزدیکی به پایتخت برخوردار است؛ ولی با این ‌وجود، هنوز در برخی حوزه‌های زیرساختی کمبودها و مشکلاتی در استان وجود دارد.

وی با تأکید بر اینکه قراردادهایی با چین در بحث احداث قطار برقی در استان سمنان داریم، تصریح کرد: سرعت این قطارها بالای ۲۰۰ کیلومتر در ساعت است و فاصله زمانی تردد در مسیر تهران- مشهد را کاهش می‌دهد.

نماینده مردم سمنان، مهدی‌شهر و سرخه در مجلس با اشاره به اینکه قطار حومه‌ای تهران به گرمسار رسیده است، اضافه کرد: چندی پیش جلسه‌ای با وزیر راه و شهرسازی داشتیم و قرار شد این خط ریلی را تا شهرستان سمنان ادامه دهند.

همتی تصریح کرد: این قطار فاصله زمانی تردد در مسیر تهران به سمنان را کوتاه خواهد کرد و این طرح‌ها با تلاش وزارت راه و شهرسازی انجام خواهد شد.

نماینده مردم سمنان، مهدی‌شهر و سرخه در مجلس گفت: مدیرعامل شرکت فرودگاه‌های کشور قرار بود هفته گذشته به سمنان بیایدتا بقیه کار فرودگاه سمنان را با حضور وی پیگیری کنیم و کمبودهای آن را برطرف سازیم.

همتی با اشاره به اینکه وقتی بحث خطوط هوایی قطر پیش آمد، این موضوع به تعویق افتاد، تصریح کرد: مدیرعامل فرودگاه‌های کشور قول داده است به‌ محض حل این مشکلات، سفری به سمنان داشته باشد تا بتوانیم ادامه کار فرودگاه سمنان را پیگیری کنیم.

وی با بیان اینکه تمام تلاش ما توسعه و آبادانی استان سمنان است، اظهار کرد: پیگیر مشکلات سایر حوزه‌ها نیز مانند کشاورزی، صنعت و مشکل آب استان هستیم.

برچسب ها: احمد همتی ، قرارداد
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار