امام جمعه اراک؛
تابناک مرکزی: امام جمعه اراک گفت: روز قدس، روز قیام مسلمانان آزادی‌ خواه جهان در برابر استکبار جهانی و «نه» بزرگ به استکبار و روز پاسداری از مظلوم و حمایت از راه اسلام و قرآن است.
کد خبر: ۴۴۶۸۲۷
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۶ - ۲۲:۲۰ 23 June 2017

به‌ گزارش تابناک مرکزی، آیت‌ الله قربانعلی دری ‌نجف‌ آبادی امام جمعه اراک در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی روز جمعه مصادف با آخرین جمعه ماه مبارک رمضان در جمع نمازگزاران و راهپیمانان روز جهانی قدس، روز قدس را یادگار حضرت امام خمینی (ره) در حمایت از مردم مظلوم فلسطین دانست و گفت: امروز روز همبستگی امت اسلامی با ملت مظلوم فلسطین و روز همبستگی امت بزرگ پیامبر(ص) با اولین قبله مسلمانان عالم است.

وی افزود: روز قدس روز الفت و برادری مسلمانان با یکدیگر برای آزادسازی قدس شریف از چنگال رژیم غاصب صهیونیستی است. این روز، روز قیام مسلمانان آزادی ‌خواه جهان در برابر استکبار جهانی و «نه» بزرگ به استکبار و روز پاسداری از مظلوم و حمایت از راه اسلام و قرآن است.

خطیب نماز جمعه تصریح کرد: استکبار جهانی برای به حاشیه بردن رژیم غاصب صهیونیسم و منحرف کردن ما از جبهه اصلی، جبهه‌های دیگری همچون داعش، طالبان، القاعده و... ایجاد می‌کند تا مردم به آن جبهه‌های فرعی سرگرم و دست از آزادی خواهی و دفاع از ملت‌های مظلوم بردارند، از این رو ضمن اینکه حواسمان به جبهه اصلی است باید با جبهه‌های فرعی برخورد کنیم.

آیت‌الله دری‌ نجف ‌آبادی با تاکید بر لزوم حفظ وحدت و انسجام در مقابله با هر گونه توطئه دشمنان نظام اسلامی گفت: به فرموده حضرت امام خمینی(ره) راه آزادی قدس از سرزمین‌های مقدس اسلامی می‌گذرد، پس همه این سرزمین‌ها باید مشت شده و در برابر جنایات صهیونیسم ایستادگی و مبارزه کنند.

وی افزود: مسلمانان باید ضمن اینکه با جبهه اصلی کفر و نفاق مقابله می کنند در برابر جریان های فرعی هم هوشیار باشند و از آنها غافل نباشند. و بدانیم که وحدت امت اسلامی تنها راه مقابله با تمام تهدیدها و برنامه استکبار جهانی است که ان شالله روزی جواب همه تهدیدهایشان را خواهیم داد.

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی با اشاره به اقدام موشکی سپاه پاسدران به مواضع داعش در سوریه گفت: سپاه پاسدران این اقدام را به جا و به موقع انجام داد، درود بر سپاه پاسداران و سپاه قدس و سردار سلیمانی که این اقدام را به خوبی انجام دادند. موشک‌های ایران از مرزهای کرمانشاه و کردستان، سوریه و عراق عبور کردند و در مسافت 650 کیلومتری مواضع فرماندهی داعش را مورد هدف قرار دادند.

آیت‌الله دری ‌نجف‌ آبادی با با تاکید بر اینکه سپاه پاسداران با این اقدام قدرت ایران اسلامی را در منطقه و جهان نشان داد، گفت: سپاه پاسداران با این اقدام نشان دادن که دشمن نمی‌تواند به ما ملت ایران سیلی بزند بلکه ملت ایران به آنها سیلی خواهد زد.

وی با اشاره به هفته قوه قضائیه گفت: قوه قضاییه با صلابت و قدرت برای تقویت امنیت ملی ایران تلاش کند. و اگر آمادگی دستگاه‌های قضایی و امنیتی و انتظامی کشور نبود توطئه‌های دشمنان به ثمر می‌نشست ولی در سایه ایثارگری شهدا لیبرالیسم در ایران ریشه کن شد و طومار بنی صدر و منافقین در هم شکسته شد.

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی تصریح کرد: قوه قضاییه با برنامه ریزی در برابر پیشگیری از جرایم و تلاش برای برخورد با جرایم سازمان یافته در حوزه‌های مختلف ضریب امنیتی ایران را در بالاترین درجه نگه دارد.

آیت‌الله دری‌نجف‌آبادی با اشاره به تمدید تحریم‌های سنا آمریکا علیه ایران گفت: این اقدام آمریکا در حالیست که این کشور با حمایت از جنایت‌های اسرائیل و آل سعود ملت‌های مسلمان در فلسطین، بحرین، یمن، لیبی و... را به خاک خون می کشند.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار