در پی شعار دادن علیه روحانی در روز قدس؛
تابناک مرکزی: اگر قانون شکنان امروز مستوجب برخورد قانونی هستند که هستند قطعا فتنه گران و حامیان آنها که بدون تبعیت از قانون هشت ماه ایران اسلامی را دچار آشوب کردند باید در انتظار مجازاتی به مراتب سخت تر و سنگین تر باشند.
کد خبر: ۴۴۶۸۲۴
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۳ 23 June 2017

به گزارش تابناک مرکزی، در جریان رفتار غیر انقلابی و غیرقانونی امروز عده ای قلیل در سر دادن شعار مرگ بر منافق و «روحانی - بنی‌صدر، پیوندتان مبارک» در کنار روحانی در جریان راهپیمایی روز جهانی شاهد شکل گیری دو رفتار متفاوت بودیم.

نخست رفتار امت حزب الله در مواجه با این اقدام و اقدامات مشابه بود. هر چند عده ای تمایل دارند این قبیل رفتارها را به جریان انقلابی نسبت دهند اما موضع گیری سریع و صریح امت حزب الله و اعلام انزجار از اینگونه رفتار که آن را خلاف نظر رهبري و بازي در زمین دشمن عنوان کرده است چهره واقعی این جریان را به نمایش گذاشت.

در سوی دیگر اما عده ای که خود و حامیان آنها در جریان روز قدس سال 88 با لگد زدن به رای 40 میلیونی مردم و شعار علیه اصل انقلاب عامل وضع شدیدترین تحریم ها علت ملت مظلوم ایران بودند لباس رنگین حمایت از قانون و صیانت از رای مردم را بر تن کرده اند و خواستار برخورد با عوامل این حرکت غیر انقلابی هستند و چنان بر قانون تاکید می کنند که گویی دچار آلزایمر سیاسی شده اند.

چگونه است که برخی حرکت امروز را با تکیه بر وجود اسناد مصداق جرم عنوان می کنند و خواستار برخورد قانونی با عوامل آن می شوند اما به سادگی از ظلم فتنه گران و جرم ننگین آنها در جریان اتفاقات سال 88 و وجود هزاران سند و دلیل و مدرک عبور می کند و چشم بر روی آن می بندند و بر حصر فتنه گران با نظر شورای عالی امنیت ملی که روحانی نیز عضو آن بوده است خورده می گیرند؟

اگر قانون شکنان امروز مستوجب برخورد قانونی هستند که هستند قطعا فتنه گران و حامیان آنها که بدون تبعیت از قانون و با زیر پا گذاشتن نه فقط رای طرفداران رئیس دولت که رای تمامی مردم هشت ماه ایران اسلامی را دچار آشوب کردند باید در انتظار مجازاتی به مراتب سخت تر و سنگین تر باشند.

پس با همه اهانت کنندگان باید برخورد شود: چه آنان که در راهپیمایی شعارهای خاص دادند و چه فتنه گران قانون شکن دیروز و حامیان امروز قانون که در روز قدس سال 88 به انحاء مختلف وحدت ایران اسلامی را خدشه دار کردند و بر یادگار خمینی کبیر چنگ انداختند و امروز از لزوم حفظ وحدت در میان امت اسلامی در روز قدس سخن می گویند.

انتهای پیام/

  

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار