نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان گفت: اقدام موشکی سپاه لرزه بر اندام استکبار جهانی و آل سعود انداخته است به‌طوری‌که نفس استکبار جهانی و آل سعود قطع‌شده است.
کد خبر: ۴۴۶۷۶۰
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۳ 23 June 2017
آیت‌الله سید احمد میرعمادی نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان ظهر امروز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهر خرم‌آباد تقوا را بهترین محافظ انسان دانست و اظهار داشت: امام علی (ع) می‌فرماید ای مردم بدانید  دیده‌بانی از خودتان و مراقبانی از اعضا و جوارحتان برای شما مقررشده است.

وی ضمن قدردانی از حضور باشکوه مردم استان لرستان در راهپیمایی روز جهانی قدس افزود: همچنان که امام بزرگوار ما فرمود روز قدس تنها روز فلسطین نیست بلکه روز اسلام‌ و مسلمانان است.

نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان روز قدس را نمادی از مبارزه با استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی دانست و عنوان کرد: قدس سرزمین اسلامی و نخستین قبله مسلمانان است.

وی با اشاره به اینکه قدس محل بعثت بسیاری از پیامبران الهی است بیان کرد: نباید رژیم غاصب صهیونیستی در قدس قدم بگذارند برای مسلمانان بسیار گران است.

آیت‌الله میرعمادی روز جهانی قدس را متعلق به‌تمامی جهان اسلام دانست و تصریح کرد: جهان اسلام باید بداند وجود صهیونیست‌ها نه‌فقط برای فلسطین بلکه برای همه جهان اسلام خطر است.

وی گفت: صهیونیست‌ها غده سرطانی هستند و هدف آن‌ها نابودی اسلام و مسلمانان است؛ صهیونیست‌ها انسان‌های نژادپرستی هستند و شعار آن‌ها از نیل تا فرات است.

نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان خاطرنشان کرد: به برکت انقلاب اسلامی ایران آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به‌عنوان روز جهانی قدس نام‌گذاری شده و ما شاهد زوال رژیم صهیونیستی هستیم.

وی اظهار داشت: با اتحاد مسلمانان و انسجام جهان اسلام روزی فرا خواهد رسید که رژیم صهیونیستی از صحنه روزگار محو خواهد شد؛ ما نباید از دشمن اصلی غفلت کنیم، دشمن اصلی ما آمریکا و رژیم صهیونیستی است.

آیت‌الله میرعمادی آمریکا و رژیم صهیونیستی را عامل اصلی فتنه در منطقه دانست و افزود: ریشه هرگونه تفرقه، اختلاف و درگیری بین مسلمانان آمریکا و رژیم صهیونیستی است و عامل اصلی فتنه‌ها و مصیبت‌های منطقه آمریکای تروریست است.

وی از آمریکا و رژیم صهیونیستی به‌عنوان تروریست دولتی یادکرد و گفت: رژیم صهیونیستی بسیاری از شخصیت‌های فلسطین و لبنان را ترور کرده است و همین داعشی های تکفیری مولود خبیث آمریکا و رژیم صهیونیستی است.

نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان عنوان کرد: فریاد مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل یک شعار استراتژی برای جهان اسلام است و باید این شعار زنده بماند.

وی به‌پیش رو بودن عید سعید فطر اشاره و بیان کرد: بعد از یک ماه بندگی عید سعید فطر است که عید واقعی مسلمانان است و در این روز دوباره گرد هم می‌آییم.

آیت‌الله میرعمادی مهم‌ترین عمل روز عید سعید فطر را نماز عید فطر دانست و گفت: نماز عید فطر نماد وحدت، همبستگی، قدرت و نشانه اجتماع بزرگ مسلمانان است پس خوب است در این روز اجتماع کنید و نماز را باشکوه به‌جای آورید تا انسجام آن به رخ جهانیان کشیده شود.

وی مناسبت دیگر را هفتم تیر سالروز شهادت مظلومانه آیت‌الله شهید بهشتی و 72 تن از یارانش دانست و اظهار داشت: به مناسبت شهادت شهید بهشتی و 72 تن از یارانش باوفایش که توسط منافقان کوردل به شهادت رسیدند این هفته به‌عنوان هفته قوه قضائیه نام‌گذاری شده است.

نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان بابیان اینکه شهید بهشتی مرد علم و عمل، بیان و قلم، سیاست و صیانت بوده است، افزود: شهید بهشتی باصلابت تمام خاری در چشم دشمنان بوده است و سرانجام در کنار یاران باوفایش به دست تروریست‌های منافق به شهادت رسیدند.

وی عنوان کرد: شهید بهشتی قبل و بعد از انقلاب اسلامی زحمات زیادی کشید و پایه‌گذار دستگاه قضا، این دستگاه مستقل و مقتدر در جمهوری اسلامی ایران شهید بهشتی است.

آیت‌الله میرعمادی  قوه قضائیه را مظهر اقتدار دانست و بیان کرد: مردم از دستگاه قضا انتظار عدالت، قاطعیت و اقتدار دارند ازاین‌رو انتظار دارند دستگاه قضا با قاطعیت گریبان متجاوزان و متخلفان را بگیرد و آن‌ها را سرجای خود بنشاند.

وی گفت: مردم از دستگاه قضا انتظار دارند نسبت به مفاسد کلان اقتصادی با قاطعیت رأی صادر کند. پرونده اختلاس‌ها چه شد؟ پرونده حقوق‌های نجومی چه شد؟ چه کسانی در این مملکت در مسئولیت نظام جمهوری اسلامی این‌طور دست‌اندازی به بیت‌المال داشته است.

نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان با تأکید بر اینکه مردم از دستگاه قضا انتظار قاطعیت دارند تصریح کرد: رئیس قوه قضائیه موضع‌گیری‌های انقلابی و قاطعی دارد اما انتظار مردم این است که عملکرد دستگاه قضا قاطع باشد تا مبادا متجاوزان، متخلفان و قانون‌شکنان حیاط‌خلوتی برای خود درست کنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به حمله موشکی سپاه پاسداران اشاره کرد و اظهار داشت:  اصابت موشکی سپاه پاسداران به مقر تروریست‌های داعش این پاسخ دندان‌شکن موجی از شادی، نشاط و خوشحالی را در میان مردم به وجود آورد و غرور ملی تقویت شد.

آیت‌الله میرعمادی افزود: بار دیگر مردم ایران، تمام اقشار مختلف با سلایق گوناگون این اقدام موشکی سپاه را به‌عنوان مظهر اقتدار ایران دانستند به‌طوری‌که حتی ضدانقلاب‌های ایران که در خارج از کشور بودند از این اقدام خوشحال شدند که ایران قدرتمند است.

وی  ضمن قدردانی از اقدام موشکی سپاه علیه گروه‌های تروریستی داعش عنوان کرد: از عزیزانی که با درایت به‌موقع پاسخ دندان‌شکنی به تروریست‌های خائن دادند تشکر و قدردانی می‌شود.

 نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان بیان کرد: این اقدام موشکی سپاه نشان داد که ایران اسلامی قادر است در برابر هرگونه تهدید با قاطعیت و محکم پاسخ کوبنده بدهد و فرقی نمی‌کند در لباس داعش باشد یا در قامت آمریکا، رژیم صهیونیستی و آل سعود.

وی گفت: همه فهمیدند جواب ترقه‌بازی موشک است؛ این اقدام موشکی سپاه این اقدام ولایی و موفقیت‌آمیز به از دوران دفاع مقدس بی‌نظیر بوده است.

آیت‌الله میرعمادی تصریح کرد: هدف‌گیری موشکی ایران در فاصله حدود 700 کیلومتر توانست دشمن را سرهای خود بنشاند و اگرچه این سیلی به‌صورت داعش اصابت کرد اما صدایش استکبار جهانی رژیم صهیونیستی و آل سعود را به لرزه درآورده است.

وی خاطرنشان کرد: پیام این اقدام موشکی سپاه به دنیا این است که ایران توانایی نظامی لازم و کافی برای هرگونه تهدیدی را دارد؛ ایران اسلامی قوی و قدرتمند است و هرکسی امنیت ایران اسلامی را به مخاطره بیندازد سیلی محکمی خواهد خورد.

نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان  بابیان اینکه این اقدام موشکی سپاه در تاریخ انقلاب اسلامی ثبت شد اظهار داشت: اقدام موشکی سپاه لرزه بر اندام استکبار جهانی و آل سعود  انداخته است به‌طوری‌که نفس استکبار جهانی و آل سعود قطع‌شده است.

وی افزود: امروز ایران اسلامی سربلند است و بر سر امنیت خودش باکسی شوخی ندارد و حامیان منطقه‌ای تروریست‌ها و آل سعود باید بدانند در برابر موشک‌های ایران اسلامی همانند مگسی هستند که قدرت عرض‌اندام ندارند؛ عده‌ای شکم‌پرست و شهوت‌پرست  چطور می‌توانند در برابر مؤمنان انقلابی عرض‌اندام کنند البته آن‌ها متوجه شدند که در برابر چه قدرتی قرارگرفته‌اند.

آیت‌الله میرعمادی عنوان کرد: ما افتخارات فراوانی داریم که باید آن‌ها را حفظ کنیم، مبادا این افتخارات دچار حاشیه شوند پس حاشیه‌سازی نکنید و این افتخارات را تحت شعاع قرار ندهید.

وی بیان کرد: مسئولان باید عوامل اقتدار انقلاب اسلامی ازجمله سپاه را تقویت کنند، نیش نزنند، حرف‌هایی نزنید که این اقتدار و عظمت باقی نماند دوری‌کنید و این اقتدار را حفظ کنید.

نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان در بخش دیگری از سخنان خود به شروع فصل تابستان و افزایش مصرف آب و برق اشاره کرد و گفت:  از مردم انتظار می‌رود در مصرف آب و برق صرفه‌جویی کنند تا دچار کمبود آب و قطع برق نشویم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار