مجمع خیرین سلامت با حضورامام جمعه ، فرماندار، مدیرعامل مجمع خیرین سلامت استان کرمانشاه ومعتمدین وخیرین در شهرستان جوانرودتشکیل شد.
کد خبر: ۴۴۶۵۷۵
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۸ 23 June 2017
 به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان جوانرود ، فرماندارجوانرودبا تقدیر از راه اندازی این مجمع خیرخواهانه به نوع دوستی مردم اشاره کردوگفت: مردم ایران اسلامی به ویژه مردم خونگرم وشریف این منطقه همواره درکارخیر پیشقدم بوده وخواهندبود.

آرش لهونی به خدمات دولت دربخش بهداشت ودرمان اشاره کردوافزود: با اجرای طرح تحول نظام سلامت اقدامات وخدمات خوبی در این شهرستان انجام گرفته است که البته این خدمات کافی نیست ودولت دوازدهم ادامه دارد.

 امام جمعه جوانرودنیز با اشاره به روایات واحادیث برلزوم مشارکت مردم در امورخیر به ویژه سلامت که یکی از نعمت های الهی است تاکیدکرد.

ماموستا ملا احمدفخری به خدمات نظام ودولت اشاره کردوافزود:امروز به برکت نظام جمهوری اسلامی ودولت تدبیروامید شاهدخدمات شایسته ای در بخش های مختلف بهداشتی ودرمانی ، آموزشی وزیربنایی در دورترین نقاط به مردم هستیم. وی یادآورشد: باید قدراین نظام را بدانیم وبه آن افتخارکنیم.
 
مدیر عا مل خیرین سلامت استان کرمانشاه هم به اهداف تشکیل خیرین سلامت اشارده کردوگفت: هدف نشکیل خیرین سلامت در کشور ، استان وشهرستان کمک وهمکاری از مردم برای خدمت به سلامت مردم است. 

امیر قنبری به خدمات نظام ودولت دربخش سلامت اشاره کرد وافزود: در گذشته برای مداوای بیماران نیازمند خدمات پزشکان خارجی (هندی وبنگلادشی ) بودیم به حمدخدا وبه برکت نظام جمهوری اسلامی وهمت مسئولان دیگر نیازی به پزشکان خارجی نیست. 

وی اظهارداشت : اکنون بهترین منخصصان با کمترین هزینه ودرمان در کشور حتی در دورترین نقاط در راستای خدمات رسانی به مردم می پردازند.

 رییس شبکه بهداشت ودرمان شهرستان جوانرود نیز به تحول بزرگ نظام سلامت در دولت تدبیروامید اشاره کرد واز معتمدین وخیرین خواست با راهکارها و کمک های خود دولت را در 
زمینه خدمات رسانی بهداشت وسلامت یاری نمایند.

دکتر حسین محمدی به اجرای طرح تحول نظام سلامت واقدامات انجام گرفته در راستای این طرح در شهرستان جوانروداشاره کردوافزود: در مجموع با اجرای طرح تحول نظام سلامت 86 میلیاردو 200 میلیون ریال دراین شهرستان صرف پروژه ها وتجهیزات بهداشتی ودرمانی شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار