باصدور بیانیه ای مشترک صورت گرفت؛
تابناک مرکزی: نماینده ولی فقیه و استاندار استان مرکزی با صدور بیانیه ای مشترک مردم را به حضور پر شور در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت کردند.
کد خبر: ۴۴۶۴۷۸
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۳۹۶ - ۲۰:۱۹ 22 June 2017

به گزارش تابناک مرکزی، آیت الله دری نجف آبادی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و محمود زمانی قمی استاندار مرکزی با صدور بیانیه ای مشترک مردم را به حضور پر شور در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت کردند.

در این بیانیه آمده است:

قدس، فصل مبارزات خونین تاریخ مقاومت اسلامی است که برگ برگ آن، یادمان فریادی بی کرانه، مظلومیتی بی مرز و حماسه ای ماندگار از ایثار، شجاعت و شهادت است و امام راحل با تدبیر، دور اندیشی و آینده‌نگری حکیمانه خود آخرین جمعه ماه رمضان را به‌عنوان روز قدس اعلام کردند و به‌درستی این روز نماد وحدت و انسجام جهان اسلام است.

با توجه به شرایط حاکم بر منطقه و توسعه تحرکات تکفیری ها، این وحدت و همبستگی کشورهای اسلامی است که می‌تواند خنثی‌کننده توطئه‌های دشمنان باشد.

رخدادهای اخیر و توطئه جنایتکاران تکفیری در مجلس شورای اسلامی و مرقد مطهر امام خمینی (ره) در تهران اراده ملت ایران را در برابر دشمنان محکمتر می کند و صفوف منسجم ایران اسلامی با هوشیاری و تیزبینی در برابر هر توطئه خواهد ایستاد.

اسلام هراسی، شیعه هراسی و ایران هراسی حربه‌ای است که دشمنان برای ضربه زدن به اسلام و انقلاب به آن متوسل شده‌اند که حضور پررنگ و معنادار مردم در تمامی صحنه ها از جمله در راهپیمایی روز قدس نقش موثری در مقابله با این توطئه ها دارد.

با توجه به وقایع مهم منطقه، روز قدس امسال از حساسیت ویژه‌ای برخوردار است، حضور پرشور مردم در راهپیمائی این روز نشان از بیداری امت اسلامی است و فضای وحدت و همدلی را بیش از پیش تداوم می بخشد.

ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات همه مسلمانان به درگاه خداوند متعال، از همه گروه ها، جریان ها، احزاب و تشکل ها و مردم شریف، ولایتمدار و روزه دار استان مرکزی دعوت می کنیم بار دیگر همگام با همه آزاداندیشان دنیا با حضور گسترده و معنادار خود در راهپیمائی روز جهانی قدس وحدت، انسجام و همدلی خود را به رخ جهانیان کشانند و ضمن تجدید میثاق با آرمان‌های بلند امام خمینی (ره) و پیروی از منویات رهبرمعظم انقلاب، حمایت خود را از ملت مظلوم فلسطین و انزجار از صهیونیست ها و حامیان آنان را اعلام کنند و توطئه های شوم و ننگین استکبار جهانی را برملا و خنثی نمایند. امید آنکه با حضور گسترده خود قلب حضرت بقیة الله الاعظم (عج) را خشنود نموده و موجب سرافرازی جهان اسلام و ضعف و زبونی شیطان بزرگ و مزدوران و وابستگان آنها گردید، خداوند ملت مظلوم فلسطین را پیروز و قدس شریف را نجات دهد.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار