در بيانيه روز قدس فرماندهي انتظامي استان مركزي؛
تابناک مرکزی: فرماندهي انتظامي استان مرکزی با صدور اطلاعيه اي روز قدس، روز تقويت فرهنگ بي امان مبارزه با صهيونيسم جهاني را گرامي داشت.
کد خبر: ۴۴۶۴۷۷
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۳۹۶ - ۲۰:۱۴ 22 June 2017

به گزارش تابناک مرکزی، فرماندهي انتظامي استان مرکزی با صدور اطلاعيه اي روز قدس، روز تقويت فرهنگ بي امان مبارزه با صهيونيسم جهاني را گرامي داشت.

در اين بيانيه آمده است:

روز قدس، روز وحدت و همگرایی امت اسلامی و مقابله با تلاش مستکبران و رژیم غاصب صهیونیستی در تشدید واگرایی و ایجاد ائتلاف‌های شیطانی در راستای گسترش تضاد و اختلاف بین‌المللی و مذاهب اسلامی است.

دوراندیشی و ابتکار حکیمانه آن امام همام در نامگذاری این روز موجب جهانی شدن آرمان‌های فلسطین و تضعیف و تنزیل رژیم صهیونیستی شده و تمام تلاش‌های جبهه استکبار را برای امنیت سازی این رژیم اشغالگر با ناکامی و شکست مواجه ساخته است.

گفتمان انقلاب اسلامی و نفوذ پیام های دشمن شناسی و استکبار ستیزی و دفاع از مظلوم و تاختن بر ظالم از ایران اسلامی به سایر ممالک اسلامی، ظهور مکتب مقاومت در منطقه را رقم زد و با عملیاتی کردن ایده های راهبردی خود از حوزه ذهن به عرصه عمل و قدرت نمایی بر روی زمین، اسباب هراس و وحشت سردمداران سلطه و صهیونیسم بین المللی را فراهم ساخته است و آنان را وادار به انفعال و طراحی سناریوهای خباثت آمیز و جنایت کارانه در جلوگیری از گسترش دامنه تأثیر گذار مکتب و منطق مقاومت با راه اندازی جنگ های نیابتی و فتنه های تروریستی در سرزمین های اسلامی کرده است.

اینک در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و یوم الله روز قدس که یادگار امام راحل عظیم الشان می باشد، مردم ایران در کنار همه آزادمردان عالم مهیای اعلام فریاد عدالتخواهی مستضعفین برای احقاق حق مردم مظلوم فلسطین می شوند.

فرماندهي انتظامي استان مركزي، با اعلام آمادگي كامل براي امنيت راهپيمايي روز جهاني قدس و اعلام خشم و انزجار از صهيونيست و استكبار جهاني، با بهره‌مندي از منويات مقام معظم رهبري و همگام با حضور گسترده و يكپارچه تمامي مسلمانان و مردم جهان در راستاي وظيفه اسلامي و انقلابي خود در ميان سيل خروشان راهپيمايان روز قدس حضور يافته و از همه ي اقشار ملت شريف ايران براي شركت در راهپيمايي بزرگ اين روز دعوت به عمل مي‌آورد

به امید روزی که سایه شوم نظام سلطه و غاصبان فلسطین اشغالی برای همیشه تاریخ از صفحه روزگار محو گردد؛ " الیس الصبح بقریب...

فرماندهي انتظامي استان مركزي

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار