معاون اجتماعی فرهنگی سازمان اوقاف و امورخیریه با بیان اینکه امسال سه اولویت مورد توجه سازمان اوقاف قرار گرفته است، گفت: ترویج فرهنگ وقف با رویکرد علم و فناوری از اولویتهای سازمان اوقاف در سال جاری است.
کد خبر: ۴۴۶۳۲۵
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۳ 22 June 2017
حجت‌الاسلام احمد شرفخانی درباره اولویتهای سازمان اوقاف و امورخیریه در سال جاری اظهار کرد: اولویتهای مختلفی در بخشهای عمرانی، اوقافی، فرهنگی و ... وجود دارد اما سه اولویت  قطب فرهنگی شدن آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه، ترویج فرهنگ وقف با رویکرد ایجاد وقفهای قرآنی و ترویج فرهنگ وقف با رویکرد علم و فناوری، سه اولویت مهم سازمان اوقاف و امور خیریه در سال جاری است.
 
معاون اجتماعی فرهنگی سازمان اوقاف و امورخیریه با بیان اینکه برای تحقق این اولویتها برنامه‌ریزی دقیقی در سطح کشور انجام شده است، تصریح کرد: برای تحقق این اولویتها اهداف، سیاست‌گذاری، راهبرد، برنامه و فعالیت تدوین شده است.
 
حجت‌الاسلام شرفخانی با بیان اینکه بخشی از برنامه‌ها و فعالیتها برای تحقق اولویتهای سازمان اوقاف به فعالیت برخی نهادها وابسته است، خاطرنشان کرد: در برنامه ششم توسعه بعضی از حُکمها برای برخی سازمانها به منظور همکاری با سازمان اوقاف مصوب شده و امیدواریم بتوانیم از این ظرفیتها هم استفاده کنیم.
 
وی درباره اولویتهای معاونت اجتماعی فرهنگی سازمان اوقاف و امورخیریه در سال جاری یادآور شد: راه‌اندازی انجمن یاوران وقف با رویکرد ایجاد وقفهای جدید، آموزش سبک زندگی ایرانی - اسلامی در آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه، پیگیری مباحث عمران و آبادانی بقاع متبرکه با رویکرد مدیریت جامع آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه، اجرای امینانه نیات واقفان با رویکرد بهره‌مندی بیشتر جامعه، راه‌اندازی، تجهیز و فعال‌سازی مراکز فرهنگی و قرآنی بقاع متبرکه و ارتقاء سطح مدیریت بقاع متبرکه در بحث قطب فرهنگی شدن بقاع متبرکه از برنامه‌های معاونت اجتماعی فرهنگی اوقاف در سال جاری است.
منبع: تسنیم
برچسب ها: وقف ، علم و فناوری
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار