با صدور بیانیه صورت گرفت؛
تابناک مرکزی: در بیانیه جامعه اسلامی کارگران استان مرکزی به مناسبت روز جهانی قدس آمده است: راهپیمائی روز جهانی قدس نشانه ای از اندیشه امام خمینی (ره) در ایجاد وحدت، یکپارچگی و انسجام اسلامی در برابر استعمارگران و جهانخواران و زورمداران عرصه جهانی است.
کد خبر: ۴۴۵۹۸۶
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۸ 22 June 2017

به گزارش تابناک مرکزی، جامعه اسلامی کارگران استان مرکزی با صدور بیانیه ای که نسخه ای از آن در اختیار سایت خبری تابناک مرکزی قرار گرفته است در آستانه روز قدس از مردم برای حضور پر شور در این راهپیمائی جهانی دعوت بعمل آورده است.

متن این بیانیه بدین شرح است:

 قدس روز جهانی قدس روز طنین فریاد رهایی بخش مردم مظلوم سرزمین فلسطین از چنگال صهیونیست‌های غاصب، بی ریشه، ظالم و غارتگر و روز مقابله و رویارویی مستضعفین با مستکبرین در سراسرجهان است.

روز جهانی قدس میراث ماندگار و ارزشمند حضرت امام خمینی (ره ) بنیانگذار فقید جمهوری اسلامی ایران است که بشارت و نشانه ای از روشن ضمیری و عمق دور اندیشی و هوشمندی امام خمینی (ره) در همیشه تاریخ بوده و گویای اعتقاد، التزام و پایبندی‌ مرصوص ایشان به اندیشه وحدت، یکپارچگی و انسجام اسلامی در برابر استعمارگران و جهانخواران و زورمداران عرصه جهانی است .

روز قدس درتارک و سپهر تاریخ جهان اسلام یادمان «بیداری،آزادیخواهی ، مقاومت و هویت طلبی» امتی است که با سلاح ایمان و استعانت از خداوند قادر متعال، با دست خالی وبا وجود کمترین ابزار و امکانات، در برابر استیلا و استکبار سیاست پیشگان مکار و مروجان آپارتاید جدید، خواهان احیاء و احقاق اولین حقوق بدیهی و طبیعی انسان یعنی حق زیستن از «مهمانان شبیخون زننده ، ناخوانده و میزبان نما» یعنی رژیم منحوس صهیونیستی به رهبری آمریکای جنایتکار و انگلیس تبهکاراست.

باید به اسرائیل غارتگر و صهیونیسم غاصب تفهیم و تأکید کرد که حکومت اسلامی ایران و به خصوص رهبر مقتدر، شجاع و سیاستمدارهوشمند آن حضرت امام خامنه ای ( مدظله العالی ) و نیزمردم شریف و انقلابی این کشور همواره از حقوق به ‌حق ملت مظلوم فلسطین حمایت کرده و این غده سرطانی و چرکین اسرائیل غاصب کودک کش را محکوم و به زباله دان تاریخ خواهند فرستاد.

صدای غرش مهیب و طنین انفجارموشکهای میان برد ونقطه زن سپاه پاسداران ایران اسلامی در مقر داعشیان خونخوار و جنایتکار واقع در شهر المیادین دیرالزور کشور سوریه همچنانکه رعب و وحشت و سراسیمه گی را در میان سران صهیونیسم و پیروان آنها و بویژه اعراب مزدور منطقه و حامیان این رژیم پوسیده ایجاد کرده است خود درس عبرت و هشداری جدی به خباثت و توطئه و فتنه انگیزی آنان است تا دست از تفرقه و توطئه در منطقه بردارند.

جامعه اسلامی کارگران از مردم غیور و سلحشور ایران و بخصوص کارگران شریف می خواهد که با حضور پرشور و کوبنده و تحسین برانگیزخود در راهپیمائی روز جهانی قدس امسال همانند سنوات گذشته اقتدار و عظمت همیشگی جمهوری اسلامی ایران را به جهانیان نشان داده و مشت محکمی بر دهان دشمنان و توطئه گران علیه ملت و کشور عزیزمان ایران بکوبند و تمامی فتنه ها و نقشه های شوم آنان وایادی داخلی شان را نقش بر آب سازند. إن شاءالله.

جامعه اسلامی کارگران استان مرکزی

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار