استاندار یزد گفت: راهپیمایی عظیم روز جهانی قدس در اصل روز اتحاد جهانی امت اسلام علیه اسرائیل غاصب است و باید به شکلی گسترده و باشکوه برگزار شود.
کد خبر: ۴۴۵۳۷۳
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۷:۱۰ 21 June 2017
به گزارش «تابناک یزد»سیدمحمد میرمحمدی  در شورای عالی ورزش یزد افزود: حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس و فراگیر شدن آن در جهان موجب رسوایی سران مرتجع کشورهای اسلامی و کسانی که در برخورد با رژیم غاصب صهیونیستی اهمال می کنند، می شود.
استاندار یزد تصریح کرد: مردم دارالعباده یزد در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان با حضور پرشور و آگاهانه در راهپیمایی روز جهانی قدس به معنای واقعی دارالعباده بودن یزد را نشان می دهند.
میرمحمدی گفت: مردم مومن یزد در تمام عرصه های مختلف انقلاب اسلامی پیشگام بوده اند و قطعا همچنان در دفاع از مبانی نظام، انقلاب اسلامی و کشور با قدرت ایستادگی می کنند.
وی در ادامه با تبیین اهمیت ورزش به ویژه ورزش همگانی گفت: باید برای همگانی کردن ورزش نسبت به فرهنگ سازی و ایجاد بسترهای لازم با همکاری بخش خصوصی و همراهی دولت اقدام شود.
میرمحمدی گفت: باید در طراحی فضاهای ورزشی در ابعاد مختلف نسبت به نیازسنجی و جانمایی مکان های مناسب برای ورزش اقشار مختلف مردم پیش بینی لازم صورت گیرد.
استاندار یزد گفت: سرانه ورزشی استان در وضعیت کنونی به رغم وجود برخی زیر ساخت ها و زمین مناسب، کافی نیست.
میرمحمدی برنامه ریزی، داشتن الگو های مناسب، نیاز سنجی ، بهره گیری از تمام ظرفیت های استان و همچنین فرهنگ سازی مستمر و منظم برای همگانی کردن ورزش در یزد را مورد تاکید قرار داد.
وی افزود: ورزش همگانی باید از واحدهای آموزشی و از همان ابتدای زندگی آغاز شود که بدون شک در این خصوص بویژه در مدارس مشکلی نیست و همه باید با همکاری برای توسعه ورزش اقدام کنند.
میرمحمدی خاطر نشان کرد: توجه به ورزش کارمندان در دستگاه های اجرایی و همچنین ورزش بانوان نیز از ضروریات در ورزش و بخصوص ورزش همگانی استان است .
وی ضمن قدردانی از تلاش های انجام گرفته برای توسعه ورزش همگانی و موفقیت های ورزشیی استان در سطح کشور بر پیگیری و تداوم کارها و جدیت در تحقق تمام اهداف تاکید کرد.
در این نشست که معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد و جمعی از مدیران اجرایی مرتبط با ورزش استان حضور داشتند، مدیر کل ورزش و جوانان یزد گزارشی از وضعیت ورزش همگانی استان ارائه کرد.
استان یزد 47 هیات ورزشی استانی ، 250 هیات شهرستانی و افزون بر 60 هزار ورزشکار زیر پوشش بیمه ورزشی دارد .
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار