تابناک مرکزی: وزارت آموزش و پرورش با صدور اطلاعیه‌ای نتایج بررسی صلاحیت های عمومی «گزینش» و فرایند جذب پذیرفته شدگان نهایی آزمون استخدام پیمانی سال 1395 آموزش و پرورش را اعلام کرد.
کد خبر: ۴۴۵۲۷۸
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۲ 21 June 2017

به گزارش تابناک مرکزی به نقل از فارس، پذیرفته شدگان نهایی آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش در سومین آزمون متمرکز دستگاهای اجرایی کشور آبان‌ماه 1395 «موضوع مجوز شماره684370-3 مرداد ماه 1395 سازمان اداری و استخدامی کشور»، بدین‌وسیله اسامی پذیرفته شدگان نهایی آزمون مزبور بعداز طی مراحل قانونی، اعلام می‌گردد.

1-داوطلبانی کـه اسامی آنـان به عنوان معرفی شده یک برابر ظرفیت آزمــون استخدامـی مذکور قرار داشته، لیکن صلاحیت های عمومی آنان، مورد تأیید هسته‌های گزینش آموزش و پرورش قرار نگرفته است؛ مطابق مقررات مربوط، می‌توانند حداکثـر ظرف مدت یک ماه از تاریخ انتشار اسامی دراین اطلاعیه،جهت تکمیل فرم درخواست تجدید نظر، به هسته گزینش آموزش و پرورش استان محل پذیرش خود مراجعه نمایند. شایان ذکر است بر اساس ضوابط و مقررات مربوط، دریـافت و رسیدگی به اعتراض داوطلبان پس از انقضای مهلت اعلام شده، به هیچ عنوان امکان پذیر نخواهدبود.

2-عدم مراجعه فرد پذیرفته شده در مهلت مقرر برای پیگیری امور مربوط به انجام آزمایشات پزشکی و ثبت نام و شرکت در دوره ‌یکساله مهارت آموزی دانشگاه‌های وابسته به آموزش و پرورش، به منزله انصراف از استخدام در آموزش و پرورش تلقی شده و مسئولیت آن، صرفاً به عهده وی خواهد بود.

دانشگاه فرهنگیان:

ثبت نام در دوره یکساله مهارت آموزی از 14 تیرماه آغاز و تا 16 تیرماه ادامه خواهد داشت.

برگزاری پودمان اول از 20 تیرماه آغاز و تا 16 شهریورماه ادامه خواهد داشت.

آزمون جامع پودمان اول از 19 تا 24 شهریورماه انجام خواهد شد. (در صورتی که پذیرفته شدگان در آزمون جامع پودمان اول موفق شوند، از اول مهر ماه 1396 به صورت استخدام یکساله پیمانی مشغول کار خواهند شد.)

پودمان دوم نیز از اول مهر ماه تا پایان نیمسال دوم سال تحصیلی آینده امکان پذیر خواهد بود.

آزمون جامع پودمان دوم تیرماه سال 1397 برگزار و نتایج آن مردادماه سال آینده مشخص می‌شود که در صورت موفقیت در این آزمون، تمدید مجوز استخدام پیمانی آنها انجام می‌شود.

دانشگاه شهید رجایی:

ثبت نام در دوره یکساله مهارت آموزی از 17 تیرماه آغاز و تا 22 تیرماه ادامه خواهد داشت.

پودمان اول بین 14 تیرماه تا نهم شهریور ماه برگزار و آزمون جامع پودمان اول بین روزهای 11 تا 15 شهریورماه انجام می‌شود. (در صورتی که پذیرفته شدگان در آزمون جامع پودمان اول موفق شوند، از اول مهر ماه 1396 به صورت استخدام یکساله پیمانی مشغول کار خواهند شد.)

پودمان دوم از اول مهر 96 تا 30 بهمن سال جاری خواهد بود و آزمون جامع پودمان دوم بین روزهای 5 تا 16 اسفند 96 برگزار می‌شود.

نتایج نهایی آزمون جامع پودمان دوم بین روزهای 15 تا 31 فروردین 1397 اعلام می‌شود که در صورت موفقیت در این آزمون، تمدید مجوز استخدام پیمانی آنها انجام می‌شود.

3-جدول زمانبندی ثبت نام و فرایند شرکت در دوره یکساله مهارت آموزی وجذب واشتغال در مناطق آموزشی؛

شایان ذکراست تأییدشدگان نهایی مکلفند به منظور انجام آزمایشات پاراکلینیکی بدو استخدام و گذراندن دوره یکساله مهارت آموزی در دانشگاه فرهنگیان ودانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی به شرح ذیل در سه مرحله اقدام نمایند.

مرحله اول: انجام آزمایشات پاراکلینیکی و تکمیل پرونده استخدامی

معرفی افراد جهت انجام آزمایشات پاراکلینیکی حداکثر تا ده(10) روز پس از انتشار اسامی واجدین شرایط توسط اداره‌کل آموزش و پرورش استان محل خدمت صورت می پذیرد، بر این اساس پذیرفته شدگان نهایی پس از انتشار اسامی، با در دست داشتن شناسنامه ،کارت ملی و کارنامه نهایی صادر از لینک اعلام نتایج، ضمن حضور در واحد امور اداری اداراه کل آموزش و پرورش استان‌ها، نسبت به اخذ معرفی نامه برای انجام آزمایشات پاراکلینیکی و گواهی عدم سوءپیشینه و... با رعایت سایر قوانین و مقررات مربوط در زمان مقرر اقدام نمایند.

مرحله دوم: دوره یکساله مهارت آموزی

به استناد مجوز شماره684370- 30 مرداد 1395 سازمان اداری و استخدامی کشور و مفاد مندرج در آگهی استخدام پیمانی آبانماه سال95 آموزش و پرورش، پذیرفته شدگان استخدام مزبور در مشاغل آموزشی در آموزش و پرورش، ملزم به گذراندن دوره یکساله مهارت آموزی در دانشگاههای وابسته به آموزش و پرورش (دانشگاه فرهنگیان و دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی) می‌باشند. پذیرفته شدگان نهایی مکلفند به منظور ثبت نام و شرکت در دوره یکساله مهارت آموزی از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی دانشگاه‌ فرهنگیان و دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی اقدام نمایند.

پذیرفته‌شدگان لازم است قبل از مراجعه حضوری به دانشگاه محل برگزاری دوره به منظور کسب اطلاع ازنحوه ثبت نام در دوره( زمان، مکان، مدارک مورد نیاز و نحوه مراجعه حضوری)، به پایگاه اطلاع‌رسانی دانشگاه‌های مزبور به شرح زیر مراجعه نمایند.

-پذیرفته شدگان رشته های شغلی هنر آموز و استادکار جهت ثبت نام در دوره یکساله مهارت آموزی از 17 تا 22 تیر ماه 96 به پایگاه اطلاع‌رسانی دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی به نشانی www.srttu.edu مراجعه نمایند.

-پذیرفته شدگان سایر رشته‌های شغلی جهت ثبت نام در دوره یکساله مهارت آموزی از تاریخ 14 تا 16 تیر ماه 1396به پایگاه اطلاع‌رسانی دانشگاه فرهنگیان به نشانی www.cfu.ac.ir مراجعه نمایند.

-ارائه کارنامه نتیجه نهایی سومین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه های اجرایی - آبان 1395 صادره از سازمان سنجش آموزش کشور و همچنین کارنامه نتایج نهایی گزینش آزمون مزبور که از لینک اعلام نتایج آموزش و پرورش قابل دریافت می باشد، به دانشگاه مجری دوره یکساله مهارت آموزی الزامی است.

-طبق بند 2 قسمت شرایط و ضوابط دوره یکساله مهارت آموزی دفترچه راهنمای آزمون سال1395، پذیرفته شدگان ملزم به گذراندن دوره یکساله مهارت آموزی و موفقیت در آزمون جامع، بدون دریافت حقوق و مزایا بوده و صدور حکم استخدام پیمانی، منوط به کسب موفقیت در دوره مذکور می باشد.

توجه: آزمون جامع در دو نوبت در اتمام هر یک از پودمان ها، برگزار خواهد شد درپایان پودمان اول به صورت کتبی و در پودمان دوم به شیوه عملی، طبق شرایط و ضوابط مربوط که از طریق دانشگاه مجری برگزاری دوره اعلام می‌گردد، انجام خواهد گرفت.

-رعایت ضوابط و مقررات اعلام شده از سوی دانشگاه‌های مجری دوره یکساله مهارت آموزی،برای کارآموزان الزامی است.

ثبت نام و شرکت در دوره یکساله مهارت آموزی در دانشگاه‌های وابسته صرفاً براساس فهرست مورد تأیید مرکز برنامه ریزی،منابع انسانی وفناوری اطلاعات امکان پذیر خواهد بود. بر این اساس پذیرفته شدگان می بایست با در دست داشتن کارنامه نهایی که از لینک اعلام نتایج قابل دریافت می باشد به سایت دانشگاه مجری دوره کارآموزی مراجعه و نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.

تذکر: صدور هرگونه معرفی نامه برای پذیرفته شدگان توسط سایر واحدهای اداری جهت ثبت نام در دانشگاه مجری دوره یکساله مهارت آموزی مجاز نمی باشد.

-شرکت درکلاس‌های دوره یکساله مهارت آموزی به صورت رایگان می باشد.چنانچه پذیرفته شدگان نهایی از ادامه تحصیل و اشتغال منصرف شوند دوبرابر هزینه‌های فرایند استخدام و برگزاری دوره به تشخیص آموزش و پرورش محاسبه و از داوطلب اخذ خواهدشد.

-طبق بند 9 قسمت شرایط و ضوابط دوره یکساله مهارت آموزی دفترچه راهنمای آزمون سال1395، دانشگاه‌های مجری دوره کارآموزی مسئولیتی در قبال اسکان و تغذیه مهارت آموزان ندارند درصورت تقاضای مهارت آموز و وجود امکان ارائه خدمات با اخذ هزینه های مربوط، میسور خواهد بود.

-پذیرفته شدگان نهایی دقت نمایند که امور مرتبط با ثبت نام و شرکت در دوره یکساله مهارت آموزی را صرفاً ازطریق دانشگاه های مجری دوره پیگیری نمایند.

مرحله سوم: نحوه جذب و بکارگیری

صدور حکم استخدام و ابلاغ تدریس پذیرفته شدگان از مورخ 1 مهر ماه 1396 به بعد با رعایت شرایط ذیل خواهد بود.

1-پذیرفته شدگان پس از شرکت در اولین پودمان دوره کارآموزی در تابستان سال جاری و موفقیت درآزمون مربوط، به استخدام پیمانی یکساله درآمده وبه تدریس موظف اشتغال خواهند یافت. و همزمان با اشتغال نسبت به گذراندن مابقی پودمان‌های دوره کارآموزی خود طبق شرایط و ضوابط دانشگاه‌ها اقدام خواهند نمود.

2-با توجه به ماده 49 قانون مدیریت خدمات کشوری تمدید حکم استخدام پیمانی در سال 1397 ، منوط به کسب موفقیت در دوره یکساله مهارت آموزی و قبولی درآزمون جامع و ارائه اصل گواهی دوره یکساله مهارت آموزی از دانشگاه مجری دوره مزبورخواهدبود.در غیر این صورت کارآموز از فرایند استخدام حذف و حسب مورد مکلف به پرداخت هزینه های مربوط به تشخیص آموزش و پرورش خواهد بود.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار