مدیرکل ورزش وجوانان استان مرکزی؛
تابناک مرکزی: مدیرکل ورزش وجوانان استان مرکزی از لزوم تخصیص 650 میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل 111 پروژه نیمه تمام ورزشی استان مرکزی خبر داد.
کد خبر: ۴۴۵۲۶۵
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۲ 21 June 2017

به گزارش تابناک مرکزی، عابد حقدادی مدیر کل ورزش وجوانان استان مرکزی در حاشیه بازدید از پروژه های عمرانی ورزشی استان مرکزی به خبرنگار تابناک مرکزی گفت: تکمیل و تجهیز طرح‌های نیمه‌‌تمام ورزشی استان بیش از 650 میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد.

وی با بیان اینکه حدود 70 درصد این طرح ها استانی و بقیه ملی هستند بیان کرد: در حال حاضر 111  پروژه عمرانی نیمه تمام ورزشی در سطح استان وجود دارد که در صورت تخصیص اعتبار لازم این پروژه ها با سرعت بیشتری ساخته خواهند شد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان با تاکید این نکته که این طرح‌ها در شهرستان‌های مختلف استان پراکنده هستند، افزود: بیشترین طرح‌ها مربوط به شهرستان اراک و کمترین در شهرستان آشتیان است.

حقدادی با بیان اینکه از نظر سرانه ورزشی جزو استان‌های متوسط رو به بالا در کشور هستیم گفت: سرانه ورزشی در استان برای هر نفر 86 سانتیمتر و نرم کشوری آن یک متر مربع است.

به گفته وی، سرانه ورزشی سالن‌های روباز و سرپوشیده کشور در حال حاضر یک مترمربع است و استان مرکزی با دارا بودن این سرانه جزو استان‌های متوسط رو به بالای کشور محسوب می‌شود

وی با بیان اینکه هم اکنون مشکل کمبود فضای ورزشی در استان مرکزی وجود ندارد بیان کرد: 689 مکان ورزشی در نقاط مختلف استان مرکزی دایر است که از این تعداد 202 مکان متعلق به اداره کل ورزش و جوانان، 173 مکان در مالکیت نهاد های عمومی و بقیه در اختیار بخش خصوصی است که با نظارت مستقیم اداره کل ورزش و جوانان این استان اداره می شوند.

حقدادی بیان کرد: امیدواریم در صورت تخصیص اعتبار لازم سه پروژه عمرانی بمناسبت هفته دولت در سطح استان افتتاح نماییم ودر اختیار مردم خوب استان قرار دهیم.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار