تابناک مرکزی: طرح پاك سازي نقاط آلوده در 87 نقطه در سطح استان به اجرا درآمد و در اين طرح 191سارق، توزیع کننده مواد مخدر، مزاحمان نوامیس شهروندان و ... دستگير شدند.
کد خبر: ۴۴۵۲۱۳
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۰ 20 June 2017

به گزارش تابناک مرکزی، سرهنگ يوسف سپهوند جانشين فرماندهی انتظامی استان مرکزی در این باره به خبرنگار تابناک مرکزی گفت: طرح هاي انتظامي بخش پليس چون گذشته با توجه به بازخوردگيري هاي مثبت شهروندان و افزايش رضايت مندي عمومي با جديت دنبال مي شود و طرح برخورد با سارقان،مواد فروشان و مزاحمان از مهم ترين اولويت ها در اجراي اين طرح ها مي باشد.

وی اضافه کرد: روز گذشته طرح پاك سازي نقاط آلوده در 87 نقطه استان و با استفاده از حداكثر توان اجرايي و انتظامي اجرا شد.

سپهوند افزود: در اين عمليات ها، يك كيلو و815 گرم انواع مواد مخدر كشف و152خرده فروش و معتاد دستگير شدند و همچنين 42 فقره سرقت كشف و 20سارق نيز دستگير و براي تكميل تحقيقات به يگان هاي انتظامي انتقال شدند.

جانشين فرماندهی انتظامی استان مرکزی در ادامه تصریح کرد: در اجراي اين طرح 144دستگاه موتورسيكلت و37خودرو توقيف  و834 خودرو اعمال قانون شدند و افرادی نیز به علت جرايمي چون مزاحمت، اوباش گري و .. دستگير شدند.

سرهنگ سپهوند از شهروندان استان در همكاري با پليس، قبل و حين اجراي طرح هاي انتظامي قدرداني كرد و از آنان خواست تلفن 110 و 197 را به عنوان ابزاری آسان برای ارتباط گیری با پلیس به خاطر بسپارند.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار