رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی خبر داد؛
تابناک مرکزی: رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی گفت: راهپیمایی روز جهانی قدس در ۱۱۰ نقطه استان مرکزی برگزار می‌شود.
کد خبر: ۴۴۵۲۰۷
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۹ 20 June 2017

به گزارش تابناک مرکزی، حجت‌الاسلام عباس هاشمی، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی در جلسه ستاد برگزاری راهپیمایی روز جهانی قدس که صبح امروز در فرمانداری اراک برگزار شد روز قدس را نمادی از مظلومان جهان خواند که مستکبرین آنها را از خانه و کاشانه خود بیرون کرده اند گفت: بی‌شک امام(ره) روز جهانی قدس را بر اساس دفاع از حقوق مسلمانان جهان نامگذاری کرد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی در ادامه با بیان اینکه راهپیمایی روز قدس در 110 نقطه از استان مرکزی برگزار می شود گفت: آغاز راهپیمایی روز قدس در اراک از ساعت 11 صبح است و حاضرین شرکت کننده در راهپیمایی مسیر میدان شهدا، خیابان محسنی، خیابان شیخ فضل الله‌ نوری به سمت مصلی بیت‌المقدس را طی خواهند کرد.

هاشمی سخنران این مراسم را آیت‌الله محسن اراکی دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی عنوان کرد و افزود: به منظور گرامیداشت شهدای هفت تیر، شهدای مدافع حرم و شهدای شهر سنجان مراسم بزرگداشت این شهیدان در شهر سنجان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار