تابناک مرکزی: فردي كه به بهانه واريز سود اقتصادي و با داشتن اطلاعات حساب بانكي شريكش، طي 12 مرحله از حساب او برداشت كرده بود، در تحقيقات كارشناسان پليس فتا استان دستگير شد.
کد خبر: ۴۴۴۵۴۸
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۰:۳۵ 19 June 2017

به گزارش تابناک مرکزی، سرگرد مصطفی نوروزی در اين باره به خبرنگار تابناک مرکزی گفت: در پی شکایت یکی از شهروندان مبنی بر برداشت غیرمجاز پول از حسابش موضوع در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.

وی ادامه داد: در تحقیقات پلیس مشخص شد شخص یا اشخاصی ناشناس طي 12 مرحله، مبلغ یک میلیون و هفتصد هزار ریال از حساب بانکی این شهروند برداشت کرده اند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه برداشت ها غالباً به صورت اینترنتی بوده است خاطر نشان کرد: در ادامه تحقیقات پلیس متهم شناسایی و به پلیس فتا دعوت شد.

نوروزی تصریح کرد: در مراحل بازجويي ها متهم اذعان كرد با شاکی آشنایی داشته و به سبب روابط کاری و اقتصادی که با ایشان ، اطلاعات حساب وی را در دست داشته و به بهانه واریز سود به حساب او، مرتکب این عمل مجرمانه شده است که در پایان پرونده تکمیل و جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.

رئیس پلیس فتا استان مرکزی در پایان اظهار داشت: در صورت برنده شدن در قرعه کشی و یا اخذ سود سهام شرکت هیچ نیازی به ارائه اطلاعات حساب بانکی نبوده و پرداخت کننده سود و اعطاء کننده جایزه خود مشخصات لازم را در دست دارد پس هرگز فریب افراد سودجو را نخورید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار