با حضور مظاهریان برگزار شد:
مراسم تودیع و معارفه مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی با حضور معاون امور مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی برگزار شد.
کد خبر: ۴۴۴۳۵۳
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۶ 19 June 2017
به گزارش تابناک آذربایجان غربی:

 در این مراسم که معاون امور مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی، رئیس مجمع نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی، معاون امور عمرانی استاندار آذربایجان‌غربی و جمعی از مدیران دستگاه‌های اجرایی حضور داشتند، از زحمات و تلاش‌های داریوش نصر قدردانی و ابراهیم مبارک قدم به عنوان مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی معرفی شد.

معاون امور مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی در این مراسم به گسترش شهرنشینی به عنوان پدیده‌ای نوظهور اشاره کرد و گفت: شهرنشینی؛ پدیده‌ای است که باید به رسمیت شناخته شود.

حامد مظاهریان ادامه داد: حاشیه‌نشینی؛ زنگ خطری برای سلامت شهر ارومیه به شمار می‌رود و لازم است که چالش‌های حوزه معماری و شهرسازی مدیریت شود.

وی اظهار امیدواری کرد: با مدیریت حرفه‌ای و تخصص گرایی فصل تازه‌ای در اداره کل راه و شهرسازی استان آغاز خواهد شد.

نماینده مردم شهرستان ارومیه در مجلس شورای اسلامی در این مراسم به کارنامه قابل‌قبول مدیرکل سابق راه و شهرسازی استان اشاره کرد و گفت: حل مشکلات کارکنان قراردادی اداره کل راه و شهرسازی استان در تحقق اهداف و سیاست‌های کلی بسیار اثربخش بوده است.

سید هادی بهادری، مدیرکل جدید راه و شهرسازی استان را از مدیران موفق و با برنامه معرفی کرد و گفت: انتظار می‌رود ساماندهی ۲۰۰ هزار نفر از ساکنان حاشیه‌نشین شهری، رعایت انضباط شهری و مقدمات مطالعه طرح جامع شهری ارومیه در دوره جدید اداره کل راه و شهرسازی استان انجام شود.

در ادامه مراسم حکم انتصاب ابراهیم مبارک قدم به عنوان مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی از سوی وزیر راه و شهرسازی قرائت شد.

اهدای لوح سپاس داریوش نصر و حکم انتصاب وی به عنوان مدیرکل دفتر مدیریت بحران و تجهیز ماشین‌آلات و راهدارخانه‌های سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای کشور از دیگر برنامه‌های این مراسم بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار