نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: مردم در رابطه با رفع بحران کارخانه ماشین‌سازی مطالبه دارند و به عنوان نماینده مردم تا وقتی که اطمینان کامل از بهتر شدن وضعیت ماشین‌سازی نداشته باشیم، هیچ‌گونه واگذاری صورت نخواهد گرفت.
کد خبر: ۴۴۳۵۰۴
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۲ 18 June 2017
مسعود پزشکیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار کرد: طی نامه‌ای به رئیس جمهور در خصوص رسیدگی به وضعیت ماشین‌سازی، جلسات متعددی با وزیر و سازمان خصوصی‌سازی کشور برگزار شد و تمام مشکلات و بحران ماشین‌سازی به طور کامل مطرح شده است.

وی با بیان اینکه اگر خواستار نجات کارخانه ماشین‌سازی از بحران هستیم باید تمام بخش‌ها با نمایندگان مردم هماهنگ باشند، افزود: با نیازسنجی و شناسایی وضعیت فعلی ماشین‌سازی، اقدام به صحبت با کارکنان، کارگران و مرتبطان با کارخانه داشته‌ایم و تمام تلاش‌ها در راستای بهتر شدن وضعیت کارخانه است که به امید خدا بهتر نیز خواهد شد.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به نشر شایعاتی در رابطه با کارخانه ماشین‌سازی تبریز اذعان داشت: شایعات در رابطه با فروش زیرقیمت و غیره در رابطه با ماشین‌سازی کذب محض بوده و اصلاً وقوع چنین موضوعاتی امکان‌پذیر نیست.

وی به وجود 2 سرمایه‌‌گذار جهت خرید کارخانه ماشین‌سازی اشاره کرد و گفت: در حال گفت‌وگو با این سرمایه‌گذاران هستیم و اولویت اصلی در واگذاری کارخانه، تائید اهلیت آنهاست که بتوانند تاثیر خوب و مهمی در پیشرفت کارخانه داشته باشند،حتی چند نفر از نمایندگان با این سرمایه‌گذاران صحبت کرده و اهداف آنها از خرید کارخانه جویا شده‌اند.

پزشکیان افزود: هیچ‌گونه فروش و قول فروشی به متقاضیان خرید کارخانه داده نشده و زمانی کارخانه ماشین‌سازی واگذار خواهد شد که بتواند توسعه یابد.

وی تصریح کرد: با برگزاری جلسات با متقاضیان و سرمایه‌گذاران در ماشین‌سازی، تمام اهداف آنها مورد ارزیابی قرار گرفته و اگر هدف آنها گسترش تکنولوژی، افزایش کارکنان و ایجاد تحول در کارخانه باشد، واگذاری انجام خواهد گرفت.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: مردم در رابطه با رفع بحران ماشین‌سازی مطالبه دارند و به عنوان نماینده مردم اعلام می‌کنم تا وقتی که اطمینان کامل از بهتر شدن وضعیت ماشین‌سازی نداشته باشیم، هیچ‌گونه واگذاری صورت نخواهد گرفت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :