کد خبر: ۴۴۱۸۷۰
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۳ 15 June 2017

مهر پایان بر جریان سکولار در کشور با امضای سند ۲۰۳۰

سند ۲۰۳۰ آغاز حمله دشمن است که با کمک عوامل داخلی بر زیر ساخت های اجتماعی ما ( آموزش کودکان مسلمان ایران ) کلید خورد.

فریبا ابوطالبی/ با ارائه کتاب «لک لکی در کار نیست» در نمایشگاه امسال عمق فاجعه و تهدیدی که فرزندان جامعه اسلامی (آینده سازان این کشور) با اجرای سند 2030 روبرو هستند آشکار شد.

کتابی که با تصویر تفاوت دختر و پسر را از نظر فیزیکی مشخص می کند و در ادامه با تصویر و بیانی کودکانه از چگونگی بلوغ تا نوبت به تشکیل نطفه، رشد جنین و تولد نوزاد می پردازد، این مطالب برای کودکان 4 تا 7 سال آماده شده است.

در این کتاب فرزندان در مهد کودک با مسایلی که در خانواده های ایرانی مادر با شرم و حیا در شب عروسی به داماد و عروس می گوید آشنا خواهند شد. اگر پدر و مادری داروها را دور از دسترس کودک قرار ندهند و کودک با خوردن آن مسموم شود و یا کبریت در دسترس کودک باشد و کودک با روشن کردن آن سبب آتش سوزی شود پدر و مادر مقصرند و حتی در انجام جرم هایی که پدر و مادر قادر به کنترل کودک باشند و کوتاهی کنند والدین محکوم هستند.

آشنایی کودک با تفاوت دختر و پسر و چگونگی ایجاد بچه نیز مانند همان وسایل خطرناکی است که باید کودکان از آن دور نگه داشته شوند. چه تضمینی وجود دارد کودک پس از آشنایی با این مسایل در عالم بچگی و بازی نخواهد صاحب فرزند شود و عمق فاجعه از اینجا آغاز می شود.

اگر بنا بر احکام دین گفته شود کسی که به سن بلوغ رسید و آمادگی جسمی و روحی برای ازدواج داشت باید وسایل ازدواج او فراهم شود و در نظام آموزشی بگونه ای باید تربیت شود که در این سن استقلال پیدا کرده و قادر به تشکیل خانواده و اداره آن باشد روشنفکران سکولار فریاد بشر دوستانه شان عالم را فرا می گیرد و آن را به سخره می گیرند و متهم به عقب ماندگی علمی و فرهنگی می کنند اما رواج روابط نامشروع با میل دو طرف را مردود نمی دانند.

سند 2030 آغاز حمله دشمن است که با کمک عوامل داخلی بر زیر ساخت های اجتماعی ما ( آموزش کودکان مسلمان ایران ) کلید خورد، سندی که با دور زدن قانون، مخفیانه بدون تصویب مجلس، تایید شورای نگهبان و شورای عالی انقلاب فرهنگی، قصد اجرای آن را داشتند که امام المسلمین دستور بر جلوگیری از اجرای آن داد.

در این سند مهدهای قرآنی برچیده شده و دانش آموزان تا سن 14 سالگی حق ورود به مجالس دینی و عزاداری اهل بیت را ندارند زیرا در این مجالس با فرهنگ اسلام «زکات، نماز، جهاد، هیهات من الظله و شهادت در راه حفظ دین، میهن، ناموس، عقل و مال » آشنا می شوند و بهترین زمان برای نهادینه شدن یک فرهنگ در نهاد یک شخص همین زمان است.

در این سند یک خانواده تعریف می شود از:

1- دو مادر(همجنس باز)

2- دو پدر (همجنس باز)

3- یک پدر و مادر

4- پدر (مطلقه)

5-مادر (مطلقه)

بر اساس این سند خانواده تنها به مجموعه ای که بر اساس خلقت و موازین شرعی شکل گرفته تعلق نمی گیرد و روابط غیر اخلاقی دو همجنس که فرزندی قبول کنند به عنوان خانواده باید به رسمیت شناخته شود.

در این سند پدر و مادر برای کنترل فرزندان اجازه رفتن سر کیف کودک را ندارند و فرزند می تواند به خاطر این عمل والدین، از آنان شکایت کند.

خانواده می تواند فرزند را به کسانی که فکر می کند می توانند او را از نظر مادی تامین کنند بفروشد.

همچنین این سند بر آن است مادر که در جامعه دینی محور خانواده است را از محوریت خارج ساخته و این الگوی تربیتی و فرهنگی، اولین و بهترین معلم را از خانه بیرون کشد و خود با افکار سکولار جای آن را پرکنند.

این را بدانند ایرانیان همچون دوران رضاخان که در خانه ماندن را به نرفتن به مراکز آموزشی مطابق سند 2030 ترجیح می دهند و خود آموزشگاه هایی خصوصی برای تعلیم و تربیت فرزندانشان، فراهم می کنند. به عبارتی هنوز غیرت دینی در این مردم از هر دین و مذهبی باشند موج می زند و زیر بار این سند ننگین آموزشی نمی روند.

دولت اصلاحات با امضای سند 2030 مهر پایان بر جریان اصلاحات زد و لازم است نیروهای ارزشی هم توجه داشته باشند که برای روشنگری در مورد سند 2030 خود از مرز حیا و عفت خارج نشده و ناخواسته پرده های عفت و حیا را پاره نکنند که آب در آسیاب دشمن ریختن است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار