کد خبر: ۴۴۰۸۶۸
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۳:۵۲ 14 June 2017
تابناک / با وجود اینکه کمتر از دو ماه تا آغاز لیگ های فوتبال کشور باقی مانده اما تنور نقل و انتقالات بازیکنان در باشگاه های فوتبال گیلان گرم است.

تیم فوتبال ملوان بندرانزلی پس از ناکامی از صعود به لیگ برتر فوتبال در فصل گذشته ، تمرینات خود را برای حضوری مجدد و مقتدر در فصل جدید فوتبال آغاز کرده و در این راستا نقل و انتقالاتی در این باشگاه صورت گرفته و بازیکنان جدیدی نیز به این تیم پرطرفدار شمالی جذب شده اند.
 
از یک سو پس از اتمام قرارداد محمد مایلی کهن سرمربی فصل گذشته ملوانان، هیات مدیره باشگاه ملوان بندرانزلی ترجیح داد از گزینه دیگری برای هدایت کشتی ملوانان استفاده کند و نادر دست نشان سرمربی فصل گذشته تیم خونه به خونه بابل به عنوان سکاندار ملوانها معرفی شد.
 
دست نشان در اولین اقدام ، انتخاب ترکیب کادر فنی خود را با نادر عزت اللهی یکی از بازیکنان دوران طلایی ملوانان در دهه شصت آغاز و به دنبال آن چند بازیکن جدید را نیز برای تکمیل پست های خالی در تیم ملوان بندرانزلی جذب کرد.
پس از آغاز تمرینات ملوانان با رهبری دست نشان خبرهایی از پیوستن پژمان نوری بازیکن باسابقه این تیم محبوب شمالی به گوش رسید و با وجود اینکه این بازیکن در تمرینات تیم حاضرشد اما مدیر رسانه ای باشگاه ملوان امضاء قرارداد با وی بعنوان بازیکن را تایید نکرد و احتمال داد نادر دست نشان از پژمان نوری به عنوان دستیار خود استفاده کند.
 
از سوی دیگر با توجه به اتمام قرارداد بازیکنانی چون محمد آبشک، احمد آهی، حامد نور محمدی ، مهدی رستمی ، سعید یوسف زاده ، سیاوش حق نظری، رضا اعتمادی و شاهین ثاقبی ، محمد آبشک به تیم بادران تهران پیوست و ایمان صادقی دروازه بان فصل گذشته ملوانان نیز با عقد قراردادی ، سنگربانی سرخ پوشان سپید رود رشت را برعهده گرفت . شاهین ثاقبی مهاجم ملوانان نیز در صورت دریافت رضایت نامه از باشگاه ملوان بندرانزلی تمایل دارد به تیم سپاهان اصفهان بپیوندد.
 
باشگاه ملوان بندرانزلی از سوی دیگر در صدد جذب بازیکنان جدید برآمد و شهریار مقانلو مهاجم سابق تیم فوتبال پیکان تهران با عقد قرارداد دو ساله به عنوان بازیکن سرباز به جمع ملوانان پیوست و حجت صدفی دروازبان تیم ملی امید و تیم های مس کرمان و تیم ملی جوانان نیز به عنوان دیگر بازیکن سرباز با عقد قراردادی دو ساله به جمع بازیکنان تیم فوتبال ملوان بندرانزلی اضافه شد.
 
تیم فوتبال سپید رود رشت رقیب سنتی تیم فوتبال ملوان بندرانزلی نیز پس از صعود به لیگ برتر فوتبال کشور از جام آزادگان، از کورس نقل و انتقالات جا نمانده و بازیکنان زیادی را برای حضوری مقتدر به عنوان تنها نماینده گیلان در لیگ برتر فوتبال کشور جذب کرده است.
 
مسئولان باشگاه سپید رود رشت از یک سو با سید محسن حسینی مدافع گیلانی تیم تراکتورسازی تبریز به توافق رسیدند و از سوی دیگر عماد میرجوان بازیکن سابق تیم فوتبال سپیدرود رشت که فصل گذشته در تیم سپاهان اصفهان توپ می زد قرارداد خود را برای همراهی سرخ پوشان در لیگ برتر امضاء کرد .
 
همچنین غلامرضا رضایی بازیکن اسبق پرسپولیس ، میعاد یزدانی بازیکن گیلانی فصل قبل تیم استقلال تهران و حسین ابراهیمی بازیکن گیلانی تیم فوتبال ماشین سازی تبریز در فصل گذشته نیز با تیم فوتبال سپید رود رشت به توافق رسیده و قرارداد امضاء کردند.
 
از سوی دیگر حسین کعبی مدافع ، میثم فردوسی هافبک و محمد نزهتی مهاجم فصل گذشته تیم فوتبال سپیدرود رشت نیز قرارداد خود را با باشگاه سپیدرود رشت تمدید کردند تا در کسب موفقیت های این تیم شمالی در لیگ برتر فوتبال کشور سهمی داشته باشند.
 
به گزارش خبرنگار ایرنا لیگ برتر فوتبال کشور پس از انجام قرعه کشی از نیمه دوم مرداد ماه هرسال شروع می شود و آغاز رقابت های فوتبال در لیگ دسته یک فوتبال کشور(جام آزادگان) نیز یک هفته پس از آغاز لیگ برتر است.
 
تیم فوتبال ملوان بندرانزلی و سپید رود رشت در فصل گذشته در لیگ دسته یک فوتبال کشور به رقابت با رقیبان خود پرداختند اما در نهایت تیم فوتبال سپید رود رشت با کسب امتیاز بیشتر به عنوان تیم دوم لیگ دسته یک کشور ، پس از تیم پارس جم جنوبی به لیگ برتر صعود کرد و تیم فوتبال ملوان بندرانزلی از صعود به لیگ برتر بازماند .
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار