رئيس پليس راهنمايي و رانندگي فرماندهي انتظامي استان مرکزي؛
تابناک مرکزی: رئيس پليس راهنمايي و رانندگي فرماندهي انتظامي استان مرکزي محدوديت هاي ترافيکي لیالی قدر در اراک را علام کرد.
کد خبر: ۴۴۰۶۴۶
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۸ 13 June 2017

به گزارش تابناک مرکزی، سرهنگ ابوالفضل اميدي در گفت و گو  با خبرنگار تابناک مرکزی در تشریح این خبر گفت: به منظور برگزاري هرچه با شکوه تر مراسم لیالی قدر و خدمت رساني هرچه بهتر به عموم شهروندان روزه دار و انقلابي محدوديت هايي  در سطح شهر اراک اعمال مي شود.

وي همچنين بيان داشت : محدوديت هاي اعمال شده در سطح شهر اراک از ساعت 22 امشب 23 خرداد تا پایان مراسم سحر ادامه خواهد داشت.

رئيس پليس راهنمايي و رانندگي فرماندهي انتظامي استان مرکزي محدوده هاي ترافيکي شب قدر را اين گونه برشمرد : از میدان شهدا به سمت میدان هفت تیر و بالعکس ،خیابان های اطراف مصلی بیت المقدس، مسجد آقاضیاء الدین ، مسجد الزهرا (س)، مسجد سیدها و امامزاده آمنه خاتون و شاهزاده عبدالله و سایر مساجد در سطح شهر اراک ماموران پلیس راهور حضور خواهند داشت و محدوديت هاي ترافيكي لازم اجرا خواهد شد.

رئيس پليس راهنمايي و رانندگي فرماندهي انتظامي استان مرکزي در خصوص خودروهاي پارک شده هشدار داد و گفت : در جهت تامين امنيت و سهولت در تردد شهروندان از كليه شهروندان درخواست مي شود از تردد و پارک خودروها در كليه مسیرهای اعلام شده خودداری شود.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار