معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری مرکزی؛
تابناک مرکزی: معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری مرکزی گفت: فعالیت کلیه ادارات، نهادها و دستگاه های اجرایی این استان در روزهای چهارشنبه و یکشنبه بیست و چهارم و بیست و هشتم خرداد ماه مصادف با نوزدهم و بیست و سوم ماه مبارک رمضان با دو ساعت تاخیر آغاز می شود.
کد خبر: ۴۴۰۶۴۰
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۸ 13 June 2017

به گزارش تابناک مرکزی، ظفر افشون معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری مرکزی در گفتگو با خبرنگار تابناک مرکزی گفت: فعالیت کلیه ادارات، نهادها و دستگاه های اجرایی این استان در روزهای چهارشنبه و یکشنبه بیست و چهارم و بیست و هشتم خرداد ماه مصادف با نوزدهم و بیست و سوم ماه مبارک رمضان با دو ساعت تاخیر آغاز می شود.

افشون معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه مدیریت استانداری اظهار کرد: این مهم بر اساس مصوبه هیات وزیران و بهره مندی هرچه بیشتر کارکنان از فضایل و معنویات ماه مبارک رمضان و به وجود آمدن فرصت مناسب برای خودسازی و بهره مندی کارکنان دولت از برکات، فضایل و معنویات شب قدر ایجاد شده است.

وی ادامه داد: ایام قدر بهترین فرصت خودسازی و استفاده از برکات معنوی و انس با قرآن است و با توجه به آیین شب زنده داری این ایام تاخیر ساعت کارکرد کارمندان لحاظ شده است.

این تصمیم در قالب بخشنامه به تمامی ادارات ابلاغ شده است.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار