سرمربی تیم تازه دسته دومی شده شهدای بابلسر گت: از آنجایی که در طول فصل پیشنهادات یکی دو نفر از اعضای شورا مبنی بر استفاده فرزند آنها در تیم را قبول نکردم، این اعضا قصد نابودی این تیم را دارند.
کد خبر: ۴۴۰۵۱۳
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۰ 13 June 2017
 بلاغ، در فصلی که فوتبالی‌های مازندران موفق ظاهر نشدند، تنها یک تیم، آن هم از شهری توانست برای مازندرانی‌ها افتخار آفرینی کند که فوتبال برایش در آن شهر مدت‌ها بود رنگ و بویی نداشت.
 
شهدای بابلسر با کادر فنی قدرتمند و بازیکنان جوان و آینده‌دارش در لیگ دسته سوم فوتبال کشور پر قدرت ظاهر شد و موفق شد جواز حضور در رقابت‌های لیگ دسته دوم فصل آینده را کسب کند و در بین تیم‌های ناکام مازندرانی در لیگ‌های یک، دو و سه تنها تیم موفق مازندرانی باشد.
 
اما این روزها خبرهای خوشی از بابلسر به گوش نمی‌رسد و گویا مسؤولان بابلسری نمی‌خواهند فوتبال در این شهر بعد از سال‌ها زنده شود.
 
 
 
حضور یک تیم از این شهرستان در لیگ دسته دوم فوتبال کشور افتخار بزرگی برای اداره ورزش و فوتبال بابلسر خواهد بود، افتخاری که بعد سال‌ها فوتبال این شهرستان را از خواب بیدار کرد.
 
تلاش صابر میرقربانی و کادر فنی این تیم به همراه جوانان جویای نامش در رقابت‌های لیگ کشور سبب شد نام بابلسر بعد مدت‌ها در ورزش فوتبال هم شنیده شود، اما آیا درست است که انگیزه کلی جوان جویای نام را با فروش این تیمی که زحمات زیادی برایش کشیده شده است از بین ببریم؟!
 
 
 
مسؤولان بابلسری باید کمی به خودشان بیایند و از این فرصت و حضورشان در لیگ دسته دوم فوتبال کشور نهایت استفاده را ببرند تا جوانان زیادی از این شهر در شهر خودشان به ورزش و فوتبال شان ادامه دهند.
 
اما صابر میرقربانی، سرمربی جوان تیم موفق شهدای بابلسر، در گفت‌وگویی با انتقاد از وضعیت ممکن در شهر بابلسر در خصوص این موضوع، اظهار کرد: با تلاش فراوان اعضای کادر فنی و بازیکنان موفق شدیم به لیگ دسته دوم فوتبال کشور صعود کنیم اما گویا در بابلسر کسی از این مسئله خوشحال نشد.
 
وی ادامه داد: چند هفته از صعودمان می‌گذرد اما مسؤولان این شهر هیچ برنامه‌ای برای مسابقات لیگ دسته دوم ندارند و تیم را در اختیار شهرداری قرار داده‌اند و از آنجایی که در طول فصل بنده پیشنهادات یکی دو نفر از اعضای شورا مبنی بر استفاده فرزند آنها در تیم را قبول نکرده بودم، این اعضا در حال حاضر به دشمن بنده تبدیل شدند و قصد نابودی این تیم جوان و آینده‌دار را دارند.
 
میرقربانی از حضور فوتبال بابلسر بعد 40 سال در سطح بالای فوتبال کشور گفت و افزود: شهر بابلسر بعد از 40 سال موفق شد صعود داشته باشد و از لیگ سه به لیگ دو راه پیدا کرد که این را مدیون تلاش‌های بازیکنان و اعضای کادر فنی تیم خوب شهدای بابلسر هستند.
 
وی در خصوص شایعات اخیر فروش این تیم گفت: متاسفانه چنین صحبت‌هایی به گوش ما هم رسیده و این بدترین خبر برای بازیکنانی است که برای موفقیت این تیم زحمت کشیدند و عرق ریختند. مسؤولان شهری بابلسر با فروش این تیم ظلم بزرگی به عوامل تیم موفق شهدای بابلسر می‌کنند و باید جوابگوی آنها باشند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار