مدیر عامل سازمان مدیریت پسماند سمنان خبر داد:
مدیر عامل سازمان مدیریت پسماند سمنان گفت: سازمان مدیریت پسماند با هدف حفظ و ارتقاء سلامتی پاکبانان اقدام به انجام آزمایش های دوره ای از پاکبانان کرده است.
کد خبر: ۴۳۷۶۳۵
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۸ 08 June 2017

به گزارش تابناک سمنان به نقل روابط عمومی بین الملل شهرداری سمنان ،مدیر عامل سازمان مدیریت پسماند از انجام آزمایشات دوره ای پاکبانان در شهر سمنان خبر داد.

حمید رضا پیوندی گفت: سازمان مدیریت پسماند با هدف حفظ و ارتقاء سلامتی پاکبانان اقدام به انجام آزمایش های دوره ای از پاکبانان کرده است.

وی اظهار داشت: سازمان مدیریت پسماند در راستای حفظ سلامتی پاکبانان و پیشگیری از بروز بیماری در آنها ملزومات بهداشتی شامل دستکش، ماسک و لباسهای فرم را برای آنها تهیه و در اختیارشان قرار داده است.

وی از شرکت پاکبانان در کلاسهای آموزشی نیز خبر داد و افزود: واکسیناسیون هپاتیت B و کزاز نیز در سه مرحله برای این عزیزان انجام شده است.

به گفته وی آزمایشات دوره ای شامل آزمایشات خون ،قند و چربی ، بیماری های عفونی ، بینایی سنجی، شنوایی سنجی، تست ریه، تست قلب کبدی نیز با هزینه ای بالغ بر 200 میلیون ریال از همه پاکبانان زحمتکش گرفته شده و سلامتی این عزیزان همیشه رصد خواهد شد تا پاکبانان در کمال صحت و سلامت پاکیزگی شهر اخلاق را رقم بزنند.
175 پاکبان زیر نظر سازمان مدیریت پسماند و تبدیل مواد شهری شهرداری سمنان کار نظافت و پاکیزگی شهر را بر عهده دارند.

برچسب ها: پسماند ، پاکبان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار