تابناک مرکزی: در عمليات روز گذشته پليس استان، 62 نفر از سارقان و مجرمان حوزه جرايم سرقت و مواد مخدردستگير و 55 فقره انواع سرقت از آنان كشف شد.
کد خبر: ۴۳۷۶۲۴
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۵ 08 June 2017

به گزارش تابناک مرکزی، سرهنگ "سیامک قاسمی" معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان مرکزی در این باره به خبرنگار تابناک مرکزی گفت: در تداوم طرح‌های امنيت بخش پلیس استان در 24 ساعت گذشته پلیس استان، 62 نفر به اتهام سرقت و جرايم مرتبط با مواد مخدر دستگیر و به مراجع قضايي معرفي شدند.

وي یاد آورشد: در تحقيقات مقدماتي انجام شده از دستگيرشدگان 55 فقره انواع سرقت كشف شد.

معاون عمليات فرماندهي انتظامي استان مركزي افزود: کشف 11 دستگاه موتورسیکلت سرقتي، کشف 18 فقره سرقت محتويات و لوازم خودرو، کشف 21 فقره سرقت منزل و دیگراماکن خصوصی و ... بخشي از كشفيات پليس استان در این روز بود كه در نهایت اموال كشف شده از سارقان پس از هماهنگي بامراجع قضايي به مالباختگان تحويل داده شد.

این مقام انتظامی در پايان با اشاره به تحویل متهمان دستگیر شده پس از تشکیل پرونده به دستگاه قضايی، از شهروندان خواست تا هرگونه مورد مشکوکی را از طریق سامانه تلفنی به 110 به اطلاع پليس رسانده تا درکمترین زمان ممکن با متخلفان برخورد قانونی صورت گرفته و در همکاری هدفمند آنان با پلیس، بستر هرگونه هنجارشکنی و تخلف برای همیشه در سطح جامعه از بین برود.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار