تابناک مرکزی: بیش از یک سال از برگزاری امتحانات نهایی خرداد 95 دانش‌آموزان می‌گذرد اما هنوز مطالبات مربوط به حق‌الزحمه امتحانات نهایی این سال به معلمان پرداخت نشده است.
کد خبر: ۴۳۷۶۱۰
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۱ 08 June 2017

به گزارش تابناک مرکزی به نقل از تسنیم، امتحانات نهایی سال 96 نیز در حال برگزاری است و عدم پرداخت مطالبات مربوطه به حق‌الزحمه امتحانات نهایی سال 95، حوزه‌های امتحانی و تصحیح را با مشکل عدم استقبال نیروی انسانی مواجه کرده است.

در همین رابطه علی الهیار ترکمن رئیس امور آموزش‌وپرورش در سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور، در خصوص پرداخت باقیمانده مطالبات فرهنگیان به ویژه حق الزحمه امتحانات نهایی اظهار کرد: در خرداد ماه با تخصیص‌های صورت گرفته حق الزحمه امتحانات نهایی را پرداخت خواهیم کرد و در این رابطه مشکلی وجود ندارد.

وی افزود: تمام مطالبات فرهنگیان پرداخت شده و دو قلم باقیمانده که یکی از‌ آنها مربوط به مطالبات حق‌التدریس معلمان شاغل است که 50 درصد آن تسویه شده و 50 درصد باقی‌مانده است.

رئیس امور آموزش‌وپرورش در سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور گفت: از آنجایی که پرداخت حق الزحمه امتحانات نهایی ضروری بوده و اولویت بیشتری دارد با تخصیص اعتبار آن را در خرداد ماه پرداخت می‌کنیم.

الهیار بیان کرد: برای 50 درصد باقیمانده مطالبات مربوط به حق التدریس معلمان شاغل در حال برنامه‌ریزی هستیم تا مشخص شود چه زمانی می‌توانیم آن را پرداخت کنیم چرا که کار ما وابسته به خزانه است و باید خزانه به لحاظ نقدینگی اعلام آمادگی کند تا بتوانیم مطالبات را پرداخت کنیم.

الهیار عنوان کرد: در سه هفته گذشته سه هزارو 400 میلیارد تومان پول بابت پرداخت پاداش پایان خدمت بازنشستگان سال 95 تأمین اعتبار و به صورت یکجا پرداخت شد.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار