رئیس هیأت ورزش‌های همگانی سمنان:
رئیس هیأت ورزش‌های همگانی استان سمنان گفت: دو همایش پیاده‌روی خانوادگی در شاهرود و مهدی‌شهر برگزار و از شبکه سه سیما پخش می‌شود.
کد خبر: ۴۳۷۰۹۵
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۷ 07 June 2017

به گزارش تابناک سمنان، سیدمحمدرضا هاشمی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس درباره برنامه‌های ورزش‌های همگانی در استان اظهار کرد: طی دو سال اخیر، اجرای برنامه‌های از پیش تعیین‌شده‌ای را در دستور کار قرار دادیم.

وی ادامه داد: مهم‌ترین محور اجرایی برنامه‌های ما در حوزه ورزش‌های همگانی، توسعه این رشته در سراسر استان سمنان بوده است و ورزش همگانی در سبد خانواده‌های شهری و روستایی استان قرار می‌گیرد.

رئیس هیأت ورزش‌های همگانی استان سمنان با تأکید بر اینکه ورزش همگانی را در سبد خانواده‌های شهری و روستایی سمنان قرار می‌دهیم، تصریح کرد: سرانه ورزش همگانی در استان سمنان به مرز ۲۴ درصد رسیده است و دنبال توسعه هر چه بیشتر این رشته‌ها در استان هستیم.

هاشمی با اشاره به اینکه ورزش‌های همگانی در شمال، غرب و شرق و در مجموع در سراسر استان سمنان توسعه‌یافته است، افزود: ورزش‌های همگانی در مناطقی مانند حسین‌آباد کالپوش هم وارد شده است و روستاها محورهای اصلی ورزش همگانی هستند.

وی با بیان اینکه آموزش مربیان شاخه‌ای دیگر از برنامه‌های ما در حوزه ورزش همگانی در استان سمنان است، اضافه کرد: دنبال بروزرسانی آگاهی و بازسازی اطلاعات مربیان استان هستیم.

رئیس هیأت ورزش‌های همگانی استان سمنان با تأکید بر اینکه پیاده‌روی خانوادگی زیرمجموعه سیاست‌های ورزش‌های همگانی قرار دارد، تصریح کرد: پیاده‌روی خانوادگی را در سبد سلامتی خانوارهای روستایی قرار خواهیم داد.

هاشمی با اشاره به اینکه سال گذشته تنها یک پخش زنده از شبکه سه در بحث همایش پیاده‌روی خانوادگی داشتیم که در سمنان برگزار شد، اضافه کرد: امسال پیش‌بینی‌شده دو همایش پیاده‌روی خانوادگی در شاهرود و مهدی‌شهر داشته باشیم که از شبکه سه پخش شود.

وی با بیان اینکه ورزش همگانی ساختاری میدانی دارد، اظهار کرد: خیلی امکانات پیچیده‌ای نیاز نداریم و مدیرکل ورزش و جوانان استان، اقدامات بسیار خوبی در راستای توسعه ورزش همگانی انجام داده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار