مدیر شبکه بهداشت و درمان چرداول از ساخت چهار مرکز خانه بهداشت، یک مرکز بهورزی و سه مرکز جامع سلامت شهری و روستایی در این شهرستان در سال جاری خبر داد.
کد خبر: ۴۳۷۰۰۵
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۳ 07 June 2017
به گزارش تابناک ایلام ؛امین فلاحی  گفت: در راستای طرح تحول نظام سلامت ساخت و توسعه مراکز درمانی و جامع بهداشتی و سلامت شهری و روستایی در چرداول با نگاه ویژه و مثبت مسئولان استانی و شهرستانی شتاب مناسبی دارد و با بهره برداری از این 8 مرکز تحولی بزرگ در حوزه سلامت و بهداشت این شهرستان به وجود خواهد آمد.

وی افزود: این مراکز شامل 4 مرکز خانه بهداشت در روستاهای فرخینوند، پله کبود، شیراوند و بیجنوند و 3 درمانگاه در شهرهای توحید، آسمان آباد و روستای پیازآباد زردلان با اعتبار اولیه بیش از 60 میلیارد ریال در دهه فجر امسال به بهره برداری خواهند رسید.

مدیر شبکه بهداشت و درمان چرداول اضافه کرد: با افتتاح این مراکز بیش از 15 هزار نفر از جمعیت شهری و روستایی این شهرستان از خدمات از دولت در حوزه سلامت و درمان بهره مند خواهند شد.

فلاحی یادآور شد: هم اکنون 40 مرکز خانه بهداشت روستایی، 8 مرکز درمانی و یک بیمارستان و مرکز آموزشی درمانی در شهرستان چرداول در حال خدمت رسانی به مردم هستند./م
ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار